Hop til indhold
Bobbyg

Første gang i swingerklub

Recommended Posts

Jeg har nogle ting som jeg gerne vil have prøvet. Heraf besøg i en swingerklub. Men er der nemlig gode råd til hvordan man skal gebærde sig som helt grøn swingerklub besøgende og hvilke klubber på Jylland kan I anbefale? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobbyg skrev, for 8 minutter siden:

Jeg har nogle ting som jeg gerne vil have prøvet. Heraf besøg i en swingerklub. Men er der nemlig gode råd til hvordan man skal gebærde sig som helt grøn swingerklub besøgende og hvilke klubber på Jylland kan I anbefale? 

Først skal du være dig selv.... Og som kvinde vil jeg sige at du ikke skal være en af dem som er FOR frembrusende og anmassende.... Ikke noget med at rende rundt i måsen på kvinderne... Men heller ikk være ham der bare står/sidder i et hjørne og lure.... Ta stille og rolig kontakt.. Med go øjenkontakt ved man ligesom hvornår man kan komme nærmere... :) 

Spring ud i det.. Det er ikke farligt men en dejlig og spændende verden... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobbyg skrev, for 13 minutter siden:

Kan desværre ikke anbefale noget i Jylland da jeg kommer fra Kbh... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Tucan i Kolding er godt besøgt det er pænt der inde og stort område og med spa område. Vil bestemt anbefale man tager en rundvisning første gang for at få forklaret regler samt se alle rum og så tage den der fra. 

Du kan også på div. Side lave en aftale med par eller singler inden du møder op hvis du vil være sikker på at der sker noget eller bare for at have nogen at holde sig til men man kan jo også godt tage afsted selv og vil sige dem der kommer i klub er super venlige og det er svært ikke at falde i snak med nogen i løbet af aften. Så bare af sted og se hvad det ender ud i ;)

Redigeret af Milfen Stella

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak skal I have Milfen Stella, Liv og kvinde 1966 Der fik I lige afmystificeret et første gangs swingerbesøg. :-)

Redigeret af Bobbyg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Missen666

Ta afsted uden forventninger.

Det er mit bedste råd. Følg stedets regler og ta tingene som de kommer.

Mit første besøg var på xxx dark i kbh.

Alene jyde i storbyen....med kondisko og rygsæk en varm lørdag eftermiddag for 2 år siden. 

Hold nu op en oplevelse ;)

Summarum - forklarede jeg var ny i gamet og blev tildelt et skab til mit tøj. Fik taget et bad. Og iklædt det udleverede håndklæde blev jeg vist rundt af en af de garvede mandlige gæster.

Tror en god ide for førstegangs besøgende er at holde fast i, at besøgende som udgangspunkt alle er i klubben for at få en seksueltilfredsstillelse.....ligesom de fleste tager i svømmehallen for at bade.

Afsted med dig....det skal nok blive godt....

Jeg havde i hvert tilfælde en herlig/fræk oplevelse. Desuden fik jeg hjælp til at få opfyldt en fantasi som kan være svært at få sat i værk en alm lørdag aften i byen.

Jeg har ikke besøgt Tucan i Kolding, men er ret overbevist om, at konceptet er det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er skønt at høre disse historier om førstegangs besøg i en swingerklub. Specielt når man som jeg tænder på tanken, men også samtidig ser det som noget af en grænseoverskridende begivenhed:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dansk brunette

Den første gang jeg trådte ind over dørtærkslen, var sammen med en elsker. Han var selv tidligere erfaren i swingerklubber og kunne give mig et godt førstehåndsindtryk.

Det blev så Ringe jeg besøgte første gang og det var en utrolig varm klub og komme ind i og da jeg er kvinden der elsker GangBang, så gik det op for mig at der var mere end rigeligt med fyre til at hurtigt arrangere sådan en omgang. Siden da har det blevet til besøg i Joys, hvor jeg også forsøgte og holde gangbang, men der var udvalget utroligt småt og idag er jeg lige kommet hjem efter en tur i Pussycat. 

Dog er den en klub jeg så billeder af, troede virkelig den så sådan ud i virkeligheden ( kender i det fyre ) der blev jeg overrasket over at det var ikke en klub jeg skulle besøge igen - nemlig xxDark. 

Men jeg er  ikke færdig endnu med at afprøve klubber rundt omkring i lille danmark. Jeg er blevet bidt af den atmosfære, det er så nemt og møde de rette fyre til GangBang de steder og man må godt engang imellem hygge med sex uden det skal koste kr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Desværre har de i mange swingerklubber ikke råd til ordentlig belysning, trods de ellers tager rigeligt i entre - så jeg vil anbefale dig at medbringe din egen batterilygte - ikke bare så du kan finde rundt - men også så du nogenlunde kan se om det er en mand eller dame, du er ved at gå i clinch med ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

Desværre har de i mange swingerklubber ikke råd til ordentlig belysning, trods de ellers tager rigeligt i entre - så jeg vil anbefale dig at medbringe din egen batterilygte - ikke bare så du kan finde rundt - men også så du nogenlunde kan se om det er en mand eller dame, du er ved at gå i clinch med ;-)

Hey, uanset hvad så bliver det en spændende aften;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
Jernsvinet skrev, for 18 timer siden:

Det er derfor jeg altid har pandelampe på når jeg slikker fisse:ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...