Wazzup 13 Skrevet 23. Februar, 2018 http://daisyclub.dk/ Er der nogen der har prøvet Misaki? Hun ser virkelig bare enorm dejlig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bilmanden 19 Skrevet 23. Februar, 2018 Hej, ja hun er en skøn slank kvindem en som hende skulle man vågne op til hver eneste morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wazzup 13 Skrevet 23. Februar, 2018 bilmanden skrev, for 12 minutter siden: Hej, ja hun er en skøn slank kvindem en som hende skulle man vågne op til hver eneste morgen Hvordan er hendes kønsbehåring? Tropeskov, eller er den trimmet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gaigor 6 Skrevet 23. Februar, 2018 Er billederne ægte? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 23. Februar, 2018 Jeg skal også til Kbh i næste uge og ville gerne forbi Daisyclub, så jeg ville også gerne vide mere om Misaki eller Jeni. har været der nogle gange, og nogen gange har pigernes foto været ægte, andre gange fake, men har dog altid fået en dejlig oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest karl47 Skrevet 24. Februar, 2018 hej efter min mening er daisy club ikke samme høje standart som for bare et par år siden,pigerne er tit meget ældre end skrevet,og mere slidte,da de kommer først til spanien .østrig. tyskland ,og så denmark, og nu kan du .hvis du er kendt hos dem,betale 500kr extra så er alt uden, jeg er kommet detr meget men det er slut,der er andre meget bedre piger i byen. bare min mening,,,,,, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darth 81 Skrevet 24. Februar, 2018 Hej Er lige kommet hjem fra DC efter en "time" med Misaki. Hun er utrolig smuk og ligner sine billeder. Hun taler ok engelsk. hun ar en stor Tattoo på maven. Så er der heller ikke mere positivt at sige om hende. andet dårligste besøg nogen sinde på DC kun overgået af "Sugar Tits" hvis nogen husker hende. Viste det var en fejl da jeg så hende klædt i hverdags tøj og måden hun forsvandt hele tiden mens jeg ventede på badeværelset blev ledigt. Nå men stadig Ja hat på. endelig da jeg kom tilbage fra badeværelset tænke jeg at nu skulle det blive godt... men AK fik det dummeste spørgsmål ever "want me to keep my clothes on ?" EHH ??? nej sku da !!! noget modvilligt røg tøjet så på nær trussen. næste spørgsmål var om jeg ville have massage, jeg svarede at måske efter sexen. Det var ikke en svar hun kunne lide og blev ved med at spørge om massage. til sidst sagde jeg at jeg kunne given hende lidt hvilke hun noget modvilligt accepterede stadig med trusser på. efter et par minutter lage jeg mig på ryggen og spurgte om Blow job. Modvilligt fik jeg et dårlig blæs hvor hun tog en mærkelig væske i munden der svier på hovedet... hvis du da ellers kan nå at mærke det for gik så hurtigt at jeg ikke engang fik mulighed for at blive bare halv stiv inden man stadig halv slap bliver præstenteret for badhætten og et FUCK ? først der kom trusserne af. Jeg forslog 69 men fik et måske senere. prøvede at kneppe hende et par forskellige stillinger før jeg gav op og spurgte efter en 69´er igen der blev accepteret noget modvilligt det var bestemt ikke noget hun kunne lide overhoved så det stoppede meget hurtigt efter 2-3 minutter kunne slet ikke nå hende så det fik jeg ikke noget af. Herefter begyndte hun at hive og flå i banditten det var så ubehageligt så jeg måtte stoppe hende og klare det selv. Bum trusserne kom på og jeg fik igen "MASSAGE" spørgsmålet ... tænkte jeg gider ikke mere men havde betalt for en time. 10 minutters massage og så "shower ?" her havde hun allerede sit tøj på igen uden hverken vand eller sæbe havde været i brug, blev faktisk rigtig glad lige der for at 69´eren ikke blev til noget. Gik i bad igen alene og tilbage på værelset og tog tøj på først der kom hun igen og smilede og begyndte med "See you again soon" etc. Nææ tak sveske det bliver et nej tak her fra selvom du er utrolig smuk. På vej hjem måtte jeg sende en klage sang til Daisy Club hvor jeg gjorde opmærksom på at hvis ikke standarden kommer op igen finder jeg et andet sted. og jeg kommer der 4-5 gange om måneden. Sorry det ikke var så positivt som billederne af hende. Darth! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest karl47 Skrevet 25. Februar, 2018 Darth skrev, for 8 timer siden: Hej Er lige kommet hjem fra DC efter en "time" med Misaki. Hun er utrolig smuk og ligner sine billeder. Hun taler ok engelsk. hun ar en stor Tattoo på maven. Så er der heller ikke mere positivt at sige om hende. andet dårligste besøg nogen sinde på DC kun overgået af "Sugar Tits" hvis nogen husker hende. Viste det var en fejl da jeg så hende klædt i hverdags tøj og måden hun forsvandt hele tiden mens jeg ventede på badeværelset blev ledigt. Nå men stadig Ja hat på. endelig da jeg kom tilbage fra badeværelset tænke jeg at nu skulle det blive godt... men AK fik det dummeste spørgsmål ever "want me to keep my clothes on ?" EHH ??? nej sku da !!! noget modvilligt røg tøjet så på nær trussen. næste spørgsmål var om jeg ville have massage, jeg svarede at måske efter sexen. Det var ikke en svar hun kunne lide og blev ved med at spørge om massage. til sidst sagde jeg at jeg kunne given hende lidt hvilke hun noget modvilligt accepterede stadig med trusser på. efter et par minutter lage jeg mig på ryggen og spurgte om Blow job. Modvilligt fik jeg et dårlig blæs hvor hun tog en mærkelig væske i munden der svier på hovedet... hvis du da ellers kan nå at mærke det for gik så hurtigt at jeg ikke engang fik mulighed for at blive bare halv stiv inden man stadig halv slap bliver præstenteret for badhætten og et FUCK ? først der kom trusserne af. Jeg forslog 69 men fik et måske senere. prøvede at kneppe hende et par forskellige stillinger før jeg gav op og spurgte efter en 69´er igen der blev accepteret noget modvilligt det var bestemt ikke noget hun kunne lide overhoved så det stoppede meget hurtigt efter 2-3 minutter kunne slet ikke nå hende så det fik jeg ikke noget af. Herefter begyndte hun at hive og flå i banditten det var så ubehageligt så jeg måtte stoppe hende og klare det selv. Bum trusserne kom på og jeg fik igen "MASSAGE" spørgsmålet ... tænkte jeg gider ikke mere men havde betalt for en time. 10 minutters massage og så "shower ?" her havde hun allerede sit tøj på igen uden hverken vand eller sæbe havde været i brug, blev faktisk rigtig glad lige der for at 69´eren ikke blev til noget. Gik i bad igen alene og tilbage på værelset og tog tøj på først der kom hun igen og smilede og begyndte med "See you again soon" etc. Nææ tak sveske det bliver et nej tak her fra selvom du er utrolig smuk. På vej hjem måtte jeg sende en klage sang til Daisy Club hvor jeg gjorde opmærksom på at hvis ikke standarden kommer op igen finder jeg et andet sted. og jeg kommer der 4-5 gange om måneden. Sorry det ikke var så positivt som billederne af hende. Darth! Daisy club er gået total ned i kvalitet, kommer der ikke mere sendte også en klage men fik ikke svar,så jeg ringede og klagede,men fik bare noget bla bla.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wazzup 13 Skrevet 25. Februar, 2018 Darth skrev, for 10 timer siden: Hej Er lige kommet hjem fra DC efter en "time" med Misaki. Hun er utrolig smuk og ligner sine billeder. Hun taler ok engelsk. hun ar en stor Tattoo på maven. Så er der heller ikke mere positivt at sige om hende. andet dårligste besøg nogen sinde på DC kun overgået af "Sugar Tits" hvis nogen husker hende. Viste det var en fejl da jeg så hende klædt i hverdags tøj og måden hun forsvandt hele tiden mens jeg ventede på badeværelset blev ledigt. Nå men stadig Ja hat på. endelig da jeg kom tilbage fra badeværelset tænke jeg at nu skulle det blive godt... men AK fik det dummeste spørgsmål ever "want me to keep my clothes on ?" EHH ??? nej sku da !!! noget modvilligt røg tøjet så på nær trussen. næste spørgsmål var om jeg ville have massage, jeg svarede at måske efter sexen. Det var ikke en svar hun kunne lide og blev ved med at spørge om massage. til sidst sagde jeg at jeg kunne given hende lidt hvilke hun noget modvilligt accepterede stadig med trusser på. efter et par minutter lage jeg mig på ryggen og spurgte om Blow job. Modvilligt fik jeg et dårlig blæs hvor hun tog en mærkelig væske i munden der svier på hovedet... hvis du da ellers kan nå at mærke det for gik så hurtigt at jeg ikke engang fik mulighed for at blive bare halv stiv inden man stadig halv slap bliver præstenteret for badhætten og et FUCK ? først der kom trusserne af. Jeg forslog 69 men fik et måske senere. prøvede at kneppe hende et par forskellige stillinger før jeg gav op og spurgte efter en 69´er igen der blev accepteret noget modvilligt det var bestemt ikke noget hun kunne lide overhoved så det stoppede meget hurtigt efter 2-3 minutter kunne slet ikke nå hende så det fik jeg ikke noget af. Herefter begyndte hun at hive og flå i banditten det var så ubehageligt så jeg måtte stoppe hende og klare det selv. Bum trusserne kom på og jeg fik igen "MASSAGE" spørgsmålet ... tænkte jeg gider ikke mere men havde betalt for en time. 10 minutters massage og så "shower ?" her havde hun allerede sit tøj på igen uden hverken vand eller sæbe havde været i brug, blev faktisk rigtig glad lige der for at 69´eren ikke blev til noget. Gik i bad igen alene og tilbage på værelset og tog tøj på først der kom hun igen og smilede og begyndte med "See you again soon" etc. Nææ tak sveske det bliver et nej tak her fra selvom du er utrolig smuk. På vej hjem måtte jeg sende en klage sang til Daisy Club hvor jeg gjorde opmærksom på at hvis ikke standarden kommer op igen finder jeg et andet sted. og jeg kommer der 4-5 gange om måneden. Sorry det ikke var så positivt som billederne af hende. Darth! Jeg var lige ved at tage afsted i går, men tænkte jeg ville vente lidt længere og søreme om det ikke betalt sig. Tak for din udmelding, men jeg er selvfølgelig ked af oplevelsen for dig. Held og lykke i fremtiden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darth 81 Skrevet 25. Februar, 2018 Wazzup skrev, den 23/2/2018 at 20:04: Hvordan er hendes kønsbehåring? Tropeskov, eller er den trimmet? Den er trimmet Darth! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg