Hop til indhold
kvinde 1966

Weekend..

Recommended Posts

Hej skønne mennesker.. 

Jeg vil ønske jer en rigtig lækker weekend.. <3

Håber i vil nyde den.. Det vil jeg... Skal lige pakke det sidste.. Til sønnen som nu flytter hjemmefra... DET er altså stort.. Os for hans mor.. :-o

Pas på jer selv og hinanden... :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 5 minutter siden:

Hej skønne mennesker.. 

Håber i vil nyde den.. Det vil jeg... Skal lige pakke det sidste.. Til sønnen som nu flytter hjemmefra... DET er altså stort.. Os for hans mor.. :-o

Du skal ikke være så ked af det. Han skal nok komme hjem og spise hos mor sidst på måneden, og så kommer han nok også nogle gange med poser fuldt med vasketøj.  :P 

bortset fra det, så kender jeg det godt, man skal lige væne sig lidt til at man nu er alene og at de sagtens kan klar sig selv. 

Også god weekend 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 5 minutter siden:

Du skal ikke være så ked af det. Han skal nok komme hjem og spise hos mor sidst på måneden, og så kommer han nok også nogle gange med poser fuldt med vasketøj.  :P 

bortset fra det, så kender jeg det godt, man skal lige væne sig lidt til at man nu er alene og at de sagtens kan klar sig selv. 

Også god weekend 

Ved ikk om jeg er ked... Det skulle jo komme en dag.. Men ja det er da underligt... Og er slet ikk i tvivl om han nok skal komme hjem ind i mellem.. Men tror os han er en der vil bevise at han kan selv.. Så om vasketøjet kommer hjem ved jeg ikk lige... Ellers kan han vel ta det med til sin far.. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

. Ellers kan han vel ta det med til sin far.. :D

:D :D  Ja det kunne være et fedt træk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 37 minutter siden:

Også god weekend 

Enig, vores den ældste kommer fortsat hjem med poser fyldt med tøj, og får sponsoreret indkøbsture i den lokale fakta, hvor man over indkøbskurven drøfter hvad der sker i hans liv :-)

Nyd tiden .... han kommer fortsat hjem til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
danskfyr skrev, for 5 minutter siden:

Enig, vores den ældste kommer fortsat hjem med poser fyldt med tøj, og får sponsoreret indkøbsture i den lokale fakta, hvor man over indkøbskurven drøfter hvad der sker i hans liv :-)

Nyd tiden .... han kommer fortsat hjem til dig 

Ja og jeg vil nyde når han er hjemme... Vil glæde mig til det.. Så kan han jo ikk bare gå ind på sit vær og spille pc... Så tænker man bare får et andet forhold til hinanden... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, 1 time siden:

Hej skønne mennesker.. 

I lige måde <3 og held og lykke med sønnike......det er et stort skridt for jer begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 3 timer siden:

Ja og jeg vil nyde når han er hjemme... Vil glæde mig til det.. Så kan han jo ikk bare gå ind på sit vær og spille pc... Så tænker man bare får et andet forhold til hinanden... :)

Præcis rigtigt, det at underholdnings udstyret er fraværende gør samværet så meget bedre ... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 4 minutter siden:

Dejligt... Blir både dejlig og underligt og skal være alene nu... Men mon ikk bare man lige skal over den første tid og så kan man nyde det fuldt ud.. :) 

Ja fed aften for mig :-)
Du finder noget andet at hygge dig med .... måske en elsker ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
kvinde 1966 skrev, for 4 timer siden:

Hej skønne mennesker.. 

Tak i lige måde❤

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 4 minutter siden:

Ka jeg godt forstå.. :) 

Ja er ikk noget problem... Ja det ku være :) 

He he melder mig frivilligt til det sidste ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikk hvem du er så det ka jeg vist ikk sige ja tak til... :)

Det kunne man så tage, et skridt af gangen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...