Hop til indhold
Guest Peter26

Blive blokeret

Recommended Posts

Guest Peter26

Har i prøvet at blive blokeret på Sugardaters uden grund af SB? Jeg har prøvet det et par gange nu og er ved at være træt af det, min egen skyld? Det tror jeg ikke. Man skriver lidt frem og tilbage og enes om at åbne billederne, hun åbner sine billeder og jeg åbner mine det næste sker så at jeg bliver blokeret og de skriver ikke hvorfor. Hvad kan det skyldes? Jeg er hverken grim eller fed. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er trods alt de færreste mennesker, som er decideret grimme, de fleste af os er helt ordinære. :D

Men derfor kan der jo godt være noget der er helt off, i forhold til billedet man har dannet sig i hovedet af en person og så er det måske nemmere at blokerer en person, fremfor at skrive en pæn afvisning, som sjældent bliver særlig pænt modtaget?

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Er det  et  almindeligt  pænt  foto af dig?

Kan  forstå  hvis  du  viser  et  pik  foto - eller du  står  i rod  op  til  anklerne. 

Jeg  blokere  selv en  del  derinde  når  de  anmoder om  adgang til  mine  private  fotos  - og  der  ikke  har  været  noget  kontakt  ( har  advaret  om det  i min  profil tekst).

De  kunne   nu  godt  skrive  pænt  nej tak  når  I har  haft  kontakt. 

God fornøjelse  derinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

@Peter26 Nogen piger blokere dig hvis du ikke er noget for dem, lev med det... det er et "numbers game" :) 

Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

måske nemmere at blokerer en person, fremfor at skrive en pæn afvisning, som sjældent bliver særlig pænt modtaget?

Det tror jeg er helt korrekt... og selv om jeg ikke var ombejlet af smukke kvinder derinde, kan jeg ikke sige mig fri for at blot blokere i stedet for at skrive "ellers tak" - simpelthen for at blive fri for at modtage en sviner som reaktion :) 

"Hell knows no fury like a woman scorned"

Redigeret af Sparkster

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Tak for jeres reaktion,

Jeg har ingen pik billeder eller noget i den dur, hvis de vil se ‘den’ er det enten Snapchat eller i den virkelige verden, men den skal ikke ses men opleves :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle piger blokerer, fordi de er bange for, at du giver dem en rød tommelfinger nedad, og dermed ødelægger deres ‘rating’/antal stjerner (1-5).

Det behøver ikke at have noget som helst med dig at gøre, men kan være udtryk for noget så enkelt som pigernes frygt for at få en lavere rating, end de 3 stjerner, alle starter med at have :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
frenchlover1 skrev, for 2 minutter siden:

Nogle piger blokerer, fordi de er bange for, at du giver dem en rød tommelfinger nedad, og dermed ødelægger deres ‘rating’/antal stjerner (1-5).

Det behøver ikke at have noget som helst med dig at gøre, men kan være udtryk for noget så enkelt som pigernes frygt for at få en lavere rating, end de 3 stjerner, alle starter med at have :-) 

Venligst

French

Er stjernerne et udtryk for, hvad man synes om en persons udseende, eller udtryk for seriøsitet og den slags? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 minutter siden:

Er stjernerne et udtryk for, hvad man synes om en persons udseende, eller udtryk for seriøsitet og den slags? :) 

Stjernerne er resultatet af antallet af beskeder der har fået positive feedback (like/dislike)... med mindre de har ændret det :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest karl47

jeg er da også blevet blokeret,og har blokeret nogle sb der ik var min kop te,,,uden at begrunde det,,,sådan er det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
frenchlover1 skrev, 1 time siden:

Nogle piger blokerer, fordi de er bange for, at du giver dem en rød tommelfinger nedad, og dermed ødelægger deres ‘rating’/antal stjerner (1-5).

Det behøver ikke at have noget som helst med dig at gøre, men kan være udtryk for noget så enkelt som pigernes frygt for at få en lavere rating, end de 3 stjerner, alle starter med at have :-) 

Venligst

French

Jeg vil postulere, at frenchlover1 rammer hovedet på sømmet her. Det handler næsten udelukkende om frygten for at få en dårlig rating. Derfor vil du nok jævnligt opleve, at nogle SBs ikke svarer eller bare blokerer dig, for så kan du ikke vurdere dem nedad.

 Hele det stjernesystem er i mine øjne en gang skrammel, der opfordrer folk til at være mere kyniske i deres tilgang til hinanden, men det er kommet for at blive var svaret, da jeg kontaktede SD support for efterhånden længe siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Sparkster skrev, 1 time siden:

Stjernerne er resultatet af antallet af beskeder der har fået positive feedback (like/dislike)... med mindre de har ændret det :) 

Nemlig. Jeg giver fx stjerner udfra ordvalg. Ikke pga personens status  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
frenchlover1 skrev, for 3 timer siden:

Nogle piger blokerer, fordi de er bange for, at du giver dem en rød tommelfinger nedad, og dermed ødelægger deres ‘rating’/antal stjerner (1-5).

Det behøver ikke at have noget som helst med dig at gøre, men kan være udtryk for noget så enkelt som pigernes frygt for at få en lavere rating, end de 3 stjerner, alle starter med at have :-) 

Venligst

French

Det der SD lyder sgu til at være et spøjst forum.......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Sd  er  blevet totalt useriøst. 

Fik  en  henvendelse i dag  som  var  interessant  - skrev med  manden  åbnede  for  ansigtsfoto og  skrev  videre med  ham.  Han  spurgte  hvorfor  han  var  interessant  for  mig  - svarede  ham  pænt  og  ærligt  - nu  blokeret.

Føler mig snydt  - og  nej jeg har  ikke  brug for en  tudekiks eller  ynk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var det ikke mere relevant, hvis diskussionen var, om det var på EG, man var/følte sig blokeret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 23 minutter siden:

Sd  er  blevet totalt useriøst. 

Fik  en  henvendelse i dag  som  var  interessant  - skrev med  manden  åbnede  for  ansigtsfoto og  skrev  videre med  ham.  Han  spurgte  hvorfor  han  var  interessant  for  mig  - svarede  ham  pænt  og  ærligt  - nu  blokeret.

Føler mig snydt  - og  nej jeg har  ikke  brug for en  tudekiks eller  ynk.  

Samme adfærd ses også på datingsites m.v. så hvorfor skulle det ikke også ske på SD.  Jeg tror man er nødt til at tage det med, hvis man bevæger sig ind en hvilken som helst side, hvor det handler om at bringe folk sammen.  Måske man skulle se lidt anderledes på tilgangen, sådan noget alá ikke bruge mere tid på andre end man selv er indstillet på at bruge på at undersøge lidt potentiale, som oftest ikke fører til noget alligevel. Hoved problemet er vel at forventningerne til disse medier typisk er for høje, sammenholdt med at rigtig mange har svært ved efter lidt dialog at sige "Den første interesse jeg havde er desværre forsvundet, men tak for dialogen. Du ønske ....."

Men sidste nævnte virker desværre ej heller alle. For nogen afføder det et øjeblikkelig "Hvorfor" eller vrede svar "Du har for høje tanker om dig selv"  Jeg ved godt at mange bruge ordet useriøst om den slags sites, men reelt afspejler de vel bare adfærden ude fra den virkelig verden. Her har folk sgu også svært ved at acceptere afvisninger, og samtidigt svært ved at sige nej til noget man selv har været med til at rode sig ud i.  Hvem kender ikke dem hvor man ringer og telefonen tages ikke, man prøver flere gange og det samme sker.  Spørger andre ind til hvorfor siger du ikke bare som det er , kommer der en muliard undskyldninger, heriblandt "jamen modparten må da kunne forstå at det er slut, når jeg ikke tager teleforn, svarer på sms´er mv."

Jeg har for mange år siden lært at affinde mig med denne adfærd, snarere end at forvente svar og i min verden anstændig optræden, eller forsøge at opdrage dem.  Det kan være jeg tager fejl, men jeg kan ikke komme i tanke om andet en konfliktskyhed der kan forklare denne udbredte adfærd.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Samme adfærd ses også på datingsites m.v. så hvorfor skulle det ikke også ske på SD.  Jeg tror man er nødt til at tage det med, hvis man bevæger sig ind en hvilken som helst side, hvor det handler om at bringe folk sammen.  Måske man skulle se lidt anderledes på tilgangen, sådan noget alá ikke bruge mere tid på andre end man selv er indstillet på at bruge på at undersøge lidt potentiale, som oftest ikke fører til noget alligevel. Hoved problemet er vel at forventningerne til disse medier typisk er for høje, sammenholdt med at rigtig mange har svært ved efter lidt dialog at sige "Den første interesse jeg havde er desværre forsvundet, men tak for dialogen. Du ønske ....."

Men sidste nævnte virker desværre ej heller alle. For nogen afføder det et øjeblikkelig "Hvorfor" eller vrede svar "Du har for høje tanker om dig selv"  Jeg ved godt at mange bruge ordet useriøst om den slags sites, men reelt afspejler de vel bare adfærden ude fra den virkelig verden. Her har folk sgu også svært ved at acceptere afvisninger, og samtidigt svært ved at sige nej til noget man selv har været med til at rode sig ud i.  Hvem kender ikke dem hvor man ringer og telefonen tages ikke, man prøver flere gange og det samme sker.  Spørger andre ind til hvorfor siger du ikke bare som det er , kommer der en muliard undskyldninger, heriblandt "jamen modparten må da kunne forstå at det er slut, når jeg ikke tager teleforn, svarer på sms´er mv."

Jeg har for mange år siden lært at affinde mig med denne adfærd, snarere end at forvente svar og i min verden anstændig optræden, eller forsøge at opdrage dem.  Det kan være jeg tager fejl, men jeg kan ikke komme i tanke om andet en konfliktskyhed der kan forklare denne udbredte adfærd.  

Spot  on  - tak for  dine  ord. 

Sad  med  en  lidt tom  fornemnelse af at  blive  overhalet  indenom  - lang tid siden der har  været  noget  interessant og  seriøst  på  sd for  mig og  vupti var  det  væk  igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...