Hop til indhold
krølle pin kælle

Avadels  prøv ikke denne pige.  det var ikke det være,

Recommended Posts

Avadels 

prøv ikke denne pige.  det var ikke det være, 1600 kr for en time lige ud af vinduer   useriøse

, Slagelse         https://annoncelight.dk/showad/243876

Freya er en nysgerrig dansk ung kvinde som kun tilbyder blide former til de rette fyre et privat diskret sted.

Mine mål er 170 cm, 60 kg, langhåret brunette, faste ung pige bryster (C-skål) glat mis og en flot rund numse. 
Hos mig tilbydes der kun sikker sex dvs. både sex og fransk er med gummi.

Jeg elsker at få slikket min glatte våde mis og blive taget blidt bagfra. Noget du er god til? Så ring gerne *ss*

Er du interesseret i en halv eller hel time? Det finder vi ud af da jeg tilbyder begge dele hvad angår dine og mine lyster. 
Det er bare vigtigt at du opfører dig pænt og er vel soigneret. Fuld diskretion er et krav. 

Kun danske mænd modtages. Respekter venligst dette.

Hav venligst tålmodighed hvis ikke jeg svarer med det samme. 

Ring om hvad dine ønsker er og vi aftaler resten ang pris og sted. Grundet useriøse besvares sms og hemmelig nr aldrig!

Redigeret af Stabilizer
Ingen adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg

ØHHHH og hvorfor så ikke ? Det er jo ikke meget du skriver om din oplevelse !!! 

Og så er du også lige blevet oprettet some bruger på EG. Så bliver da lidt mistænksom..

Del dette indlæg

Link til indlæg
krisdane skrev, for 16 minutter siden:

ØHHHH og hvorfor så ikke ? Det er jo ikke meget du skriver om din oplevelse !!! 

Og så er du også lige blevet oprettet some bruger på EG. Så bliver da lidt mistænksom..

Enig virker meget utroværdigt.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hahaha. Anmeldelsen er enslydende med annoncen...... Det er svært at begå sig på nettet.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...