Hop til indhold
Slemlem

Den ægte vare

Recommended Posts

har læst nogle andmeldelser hvor folk skrev at når de mødes med hende så tog hun pengene og smuttede. der blev påpeget at hun var på stoffer som jeg også tror hun er. 

Hun gik under navnet christina før så vidt jeg husker, som du kan se på annoncelight så har hun oprettet hendes bruger i denne måned, hun har været på siden 2017, hvor hun har oprettet nye brugere løbende nogle gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
blazeplay skrev, for 20 timer siden:

har læst nogle andmeldelser hvor folk skrev at når de mødes med hende så tog hun pengene og smuttede. der blev påpeget at hun var på stoffer som jeg også tror hun er. 

Hun gik under navnet christina før så vidt jeg husker, som du kan se på annoncelight så har hun oprettet hendes bruger i denne måned, hun har været på siden 2017, hvor hun har oprettet nye brugere løbende nogle gange.

Tak for det!

Så bliver det et nej tak her fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Det skulle vel aldrig være Veri-pigen?

Nej - hverken alder el. krop passer til veri pigen - det er lige før veri pigen er smuk i forhold til hende i annoncen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...