Slemlem 2 Skrevet 23. Februar, 2018 Hej, er der nogen der kender noget til hende her: https://annoncelight.dk/showad/244693 Hun ser sød og fræk ud, men vil gerne lige høre om der er nogen der kender hende, inden jer selv tager turen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 23. Februar, 2018 har læst nogle andmeldelser hvor folk skrev at når de mødes med hende så tog hun pengene og smuttede. der blev påpeget at hun var på stoffer som jeg også tror hun er. Hun gik under navnet christina før så vidt jeg husker, som du kan se på annoncelight så har hun oprettet hendes bruger i denne måned, hun har været på siden 2017, hvor hun har oprettet nye brugere løbende nogle gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slemlem 2 Skrevet 24. Februar, 2018 blazeplay skrev, for 20 timer siden: har læst nogle andmeldelser hvor folk skrev at når de mødes med hende så tog hun pengene og smuttede. der blev påpeget at hun var på stoffer som jeg også tror hun er. Hun gik under navnet christina før så vidt jeg husker, som du kan se på annoncelight så har hun oprettet hendes bruger i denne måned, hun har været på siden 2017, hvor hun har oprettet nye brugere løbende nogle gange. Tak for det! Så bliver det et nej tak her fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. Februar, 2018 Det skulle vel aldrig være Veri-pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 8270 Skrevet 24. Februar, 2018 Borende X skrev, for 12 minutter siden: Det skulle vel aldrig være Veri-pigen? Nej - hverken alder el. krop passer til veri pigen - det er lige før veri pigen er smuk i forhold til hende i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1032 Skrevet 24. Februar, 2018 Der er lidt om hende her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg