Hop til indhold
nysgerrigefyr

er der nogen som har erfaringer med sarah gold???

Recommended Posts

Hej

Har set Sarah gold profil flere gange på nettet og syntes hun er intersant og kunne godt tænke mig at prøve hende, da glædes pige ikke er det jeg gør mest i, ville jeg høre, om der er nogen som har erfaringer med hende.

Evt om hendes figur, ser ud som på billederne og hvordan hun er, når man er sammen med hende, både i sengen og udenfor sengen, da jeg desværre kan være meget generet, når jeg er sammen med en kvinde, er det rart vis hun er åbne typer, og kan få en til at føle sig tryk/afslappet..

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været uheldig, forstået på den måde at jeg ikke har kunnet få en aftale i stand med hende :| .

Hun var vanskelig at komme i kontakt med, da det endelig lykkedes, aflyste hun med kort varsel, da jeg prøvede at lave en ny aftale ignorerede hun bare min henvendelse :? .

Jeg er nødt til at have en vis planlægning i min hverdag, derfor skal jeg kunne lave en aftale på forhånd, og ikke bare satse på at hun tilfældigvis dukker op i travbladet, hvis annoncer jeg i øvrigt ikke vil bruge tid på at lede igennem dag efter dag i et håb om at finde hende.

Jeg finder hendes arbejdsform meget tilfældig og udisiplineret :( .

Men div, anmeldelser roser hende til skyerne, så hun har sikkert så meget at lave så hun kan vælge og vrage som hun har lyst :?: .

Jeg har resigneret - der er mange andre dejlige sild i havet :)

Spunsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Hejsa Folks

:o

Jeg har oplevet Sarah til 2 Gangbangs i Nørresundby og hun er hyggelig

at tale med udenfor sengen og hun er klog på mange ting, så har hun flotte

bryster , og en lækker røv og så elsker hun at kigge en dybt i øjnene når

man knepper hende helt i bund.. :P

Prøv hende jeg tror ikke du vil blive skuffet..

og hun kan jo træffes næsten over hele landet

kh Knajten :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeh undrer mig her igen igen over, at det er så svært at placere efterlyninger under, ja "Efterlysninger"

Er dette site befolket med retardos, eller havd er der i vejen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overskriften for tråden er "er der nogen som har erfaringer med sarah gold???"

Det er vel en smagssag om det er en efterlysning eller en debat og da den er placeret under "anmeldelser og debat" er det vel indenfor skiven.

Om den ene eller anden er retarderet eller rigid, skal måske nedtones en anelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Knajten, tak for de søde ord :P

Altid dejligt med lidt positiv feedback - jeg har skam også hygget mig gevaldigt i dit selskab :D

Til Spunsen, må jeg desærre beklage; Jeg husker godt vores aftale og at jeg måtte aflyse, sagen var dog, at jeg have et barn der var syg og som med alle andre jobs og ligesom i alle andre situationer kan det være svært at finde en løsning i sidste øjeblik - jeg vælger dog at blive hjemme når mine børn er syge - det er jo nok et prioriteringsspørgsmål.

Jobbet som glædespige, er uanset hvor meget man hygger sig og er glad for det, stadig "blot" et job, og man laver jo andet end at vente på at der kommer en gæst man skal tilfredsstille; de fleste har børn, familie, andre jobs osv, og i tilfælde af at tingene ikke lige går som det skal og det ikke kan hænge sammen, må man jo så altså blive hjemme, specielt hvis man er alene med børn osv.

At jeg til tider er sær at få fat på er sandt. Jeg læser mine mails i dagene op til arbejdsdage, svarer opkald og sms de dage jeg er på vagt og som regel ikke andet - så ja, der kan godt gå nogle dage før man får svar på spørgsmål. Skulle jeg svare enhver henvendelse omgående, ville jeg nærmet ikke kunne lave andet da der kommer ufatteligt mange henvendelser både på mail og sms/opkald - både seriøse som useriøse og jeg bruger altså ikke mine hjemmeaftener på at sidde og sexchatte med alle mulige potentielle gæster (dermed IKKE sagt at det var det du gjorde), men jeg har simpelthen valgt at begrænse mine svar til de dage jeg arbejder og lade det være "åbningstiden" man kan kontakte mig i. Man skriver vel heller ikke en mail til bageren eller frisøren en fredag aften og forventer svar, før han/hun møder igen....?!

Sidder jeg uden telefonpige når jeg er på vagt, er jeg ligeledes svær at få fat i - det siger sig selv, man kan jo ikke både tale i telefon og lave lagengymnastik på samme tid :lol:

Om jeg arbejder ustruktureret og tilfældigt eller ej, må den enkelte vurdere; jeg er i Aalborg to dage hver anden uge og Ringsted og Roskilde to dage den modsatte.

Jeg er som sagt ked af at jeg måtte aflyse, men sådan er det jo sommetider.

Håber i alle nyder forårets komme - det gør jeg ihvertfald! :)

Knus Sarah

Del dette indlæg


Link til indlæg

er nogen som har erfaringer med hende.

Evt om hendes figur, ser ud som på billederne og hvordan hun er, når man er sammen med hende, både i sengen og udenfor sengen, da jeg desværre kan være meget generet, når jeg er sammen med en kvinde, er det rart vis hun er åbne typer, og kan få en til at føle sig tryk/afslappet..

På forhånd tak

Jeg har haft fornøjelsen for et års tid siden og fik en oplevelse som var på det jævne. Hun var lidt kølig og lidt kort for hovedet, men ellers okay. Ikke en jeg ville besøge igen.

Sømanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...