Hop til indhold
en gang imellem

Lady gitte

Recommended Posts

Er der nogen der har erfarring med hende http://ladygitte.dk/

Hun ser rigtig fræk ud.

Det er hun også - besøgte hende for en del år siden syd for Ikast, efter at have læst en artikel i Herning Folkeblad om hende. Har også været forbi både hendes gamle og nye sted i Bække et par gange, hvor hun desværre har været optaget.

Hun er nok en af de mere erfarne glædespiger (kalder hende personligt for oversygeplejersken og har en fantasi om at lege en fræk doktorleg med hende - hvor det er hende, som skal undersøges for frigiditet) - se hendes hjemmeside, hvis du er til det mere avancerede er det ihvertfald hende du bør opsøge. Hun er også god til det blide, men nok lidt for overvægtig efter min smag - forvent ikke at du sådan lige smider hende rundt i sengen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik lige lejlighed til at komme forbi ladyen og prøve en G-punkts udløsning. Ladyen er nok blevet lidt ældre siden jeg sidst besøgte hende og desværre noget større - især på maven :evil:

Hun havde noget besvær med at finde mit G-punkt og jeg havde forventet hun ville pirre mig noget mere imens - bare bryster var der heller ikke noget af til kr. 800,-. Bagefter havde hun heldigvis tid til lidt hyggesnak - men hun har sine bestemte meninger :roll:

Stedet ser måske ikke ud af noget særligt udefra - kan ses her på google street view http://maps.google.com/maps?q=l%c3%a6borgvej+52 - ved at køre lidt kan man få det fra en anden vinkel (og næsten zoome ind og se hvem hun havde på besøg den dag google var forbi :mrgreen: ), men inderfor har hun indrettet en hyggelig stue med gamle antikke møbler :D . Badeværelset var lidt lille (var ikke blevet modernisert som lovet af ejeren) og desværre forsynet med en billig termostatbruser, som er umulig at indstille med sæbe på fingrene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...