Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Kan det blive for nemt? Og er det godt?

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

Lå idag med en hamrende lækker 23 årig pige med den lækreste krop. Da vi blev færdig noget før tid,ville hun gerne slutte af med at give mig massage... jo tak, det ville da være super dejligt.

Under massagen kommer jeg til at filosofere over om købesex var for nemt. Altså at man lægger der med en hamrende lækker pige, som har gjort et stort nummer ud af at tilfredsstille en og yderligere giver en massage bagefter. Jeg er en ret almindelig mand, så var det ikke for betalingen, var der ikke vildt stor sandsynlighed for jeg havde oplevet det.

Det er på sin vis super man har den muliged!!! Men kan mærke det har ændret en..... jeg vil ikke sige jeg førhen kunne “ kneppe alt med en puls” men vi er nok ikke så langt derfra :rolleyes: idag skal en kvinde være noget mere noget særlig inden jeg på nogen måde finder hende det mindste interessant. For det er jo nemt for mig at være sammen med en fotomodel type. Det er jo bare at bestille en tid og møde op. Det er sgu da nemt :) måske lidt for nemt... 

og måske det faktisk ikke er så godt endda, at det er så nemt. For man bliver virkelig kræsen og ja faktisk lidt virkelighedsfjern...Sådan oplever jeg i hvert fald mig selv

Noget i kan nikke genkendende til?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LLM

Jeg kan godt se pointen, og har selv tænkt på det samme.

Derfor så ville jeg aldrig opsøge en GP, der skulle erstatte den “normale” pige jeg kunne score andre steder, men jeg går bevidst efter oplevelser, der ikke bare findes i andre “normale” relationer - et helt specielt udseende, en speciel kinky leg, eller andet.

Det vil jo være øv, hvis den eneste kvinde man kunne blive kæreste med, var en fotomodel GP - det ville i hvertilfælde blive dyrt ;-) Ikke at tanken ikke er lidt pirrende :-)

Hilsen LandLord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Liderlig-fyr skrev, for 3 minutter siden:

Lå idag med en hamrende lækker 23 årig pige med den lækreste krop. Da vi blev færdig noget før tid,ville hun gerne slutte af med at give mig massage... jo tak, det ville da være super dejligt.

Under massagen kommer jeg til at filosofere over om købesex var for nemt. Altså at man lægger der med en hamrende lækker pige, som har gjort et stort nummer ud af at tilfredsstille en og yderligere giver en massage bagefter. Jeg er en ret almindelig mand, så var det ikke for betalingen, var der ikke vildt stor sandsynlighed for jeg havde oplevet det.

Det er på sin vis super man har den muliged!!! Men kan mærke det har ændret en..... jeg vil ikke sige jeg førhen kunne “ kneppe alt med en puls” men vi er nok ikke så langt derfra :rolleyes: idag skal en kvinde være noget mere noget særlig inden jeg på nogen måde finder hende det mindste interessant. For det er jo nemt for mig at være sammen med en fotomodel type. Det er jo bare at bestille en tid og møde op. Det er sgu da nemt :) måske lidt for nemt... 

og måske det faktisk ikke er så godt endda, at det er så nemt. For man bliver virkelig kræsen og ja faktisk lidt virkelighedsfjern...Sådan oplever jeg i hvert fald mig selv

Noget i kan nikke genkendende til?

Kan i den grad genkende dit skriv, det er nok meget korrekt beskrevet at det er blevet for nemt. I takt med det stiger også kravene, årsagen er jo helt sikkert fordi vi faktisk kan. Havde man aldrig prøvet denne side af sex så ville man nok være som du skrev en mand der kunne klare alt der havde en puls. 

Jeg er efter flere år i det tyske faktisk kommet så langt at jeg sjældnere besøger danske piger, det sket da, men igen oplevelserne på FKK og atmosfæren er bare så meget mere tiltrækkende, så igen ens krav stiger simpelthen. Igen fordi man kan. 

Men er det anderledes for hende den dejlige smækre pige på 23 år. Mon ikke hun vælger og vraget imellem hendes bejlerer (ikke kunder) fordi hun faktisk kan. 

Men desværre har jeg også nogen gange fået følelsen af ligegyldighed, en dårlig oplevelse preller af på mig, er blevet vant til det og netop i klubberne er der jo altid en anden. Den ligegyldighed irritere mig faktisk. Det er i den grad blevet for nemt, og det ødelægger nok noget i længden. Omvendt er glæderne alligevel så store og meget oftere så det overskygger heldigvis den ovenstående skyggeside som jeg synes at have oplevet et par gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
Den Forkerte Farve skrev, for 5 minutter siden:

Kan i den grad genkende dit skriv, det er nok meget korrekt beskrevet at det er blevet for nemt. I takt med det stiger også kravene, årsagen er jo helt sikkert fordi vi faktisk kan. Havde man aldrig prøvet denne side af sex så ville man nok være som du skrev en mand der kunne klare alt der havde en puls. 

Jeg er efter flere år i det tyske faktisk kommet så langt at jeg sjældnere besøger danske piger, det sket da, men igen oplevelserne på FKK og atmosfæren er bare så meget mere tiltrækkende, så igen ens krav stiger simpelthen. Igen fordi man kan. 

Men er det anderledes for hende den dejlige smækre pige på 23 år. Mon ikke hun vælger og vraget imellem hendes bejlerer (ikke kunder) fordi hun faktisk kan. 

Men desværre har jeg også nogen gange fået følelsen af ligegyldighed, en dårlig oplevelse preller af på mig, er blevet vant til det og netop i klubberne er der jo altid en anden. Den ligegyldighed irritere mig faktisk. Det er i den grad blevet for nemt, og det ødelægger nok noget i længden. Omvendt er glæderne alligevel så store og meget oftere så det overskygger heldigvis den ovenstående skyggeside som jeg synes at have oplevet et par gange. 

Ah nu var mit indlæg faktisk tænkt sådan, at jeg er blevet meget mere kræsen med kvinder generelt set

 

men du har bestemt også en pointe der. Angående købesex bliver jeg bestemt også mere og mere kræsen og forventningerne stiger. Så den vinkel kan man også se trådstarten fra :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Forkerte Farve
Liderlig-fyr skrev, Lige nu:

Ah nu var mit indlæg faktisk tænkt sådan, at jeg er blevet meget mere kræsen med kvinder generelt set

 

men du har bestemt også en pointe der. Angående købesex bliver jeg bestemt også mere og mere kræsen og forventningerne stiger. Så den vinkel kan man også se trådstarten fra :-) 

Det var ihvertfald mine umiddelbare tanke da jeg læste dit indlæg. Kræsenheden har du bestemt ret i. Førhen faldt jeg alt for ofte i med det samme. Nu trækker jeg den forholdsvis langt og vælger kræsent ud. Så jo det har du ret i. For mig hænger det en del sammen med ovenstående også tror jeg :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke rigtigt din kvababbelse, for du betaler jo for ærligt det – er det det, du synes er for nemt?

Selv er jeg til milfsegmentet og vil hellere ligge med en på 46 end med to på 23 (hver for sig altså). Førstnævnte har en modenhed, jeg sætter stor pris på.

Jeg giver dig dog ret i, at hun skal være noget helt specielt, før jeg vender tilbage

Redigeret af Borende X
Sdavefeyl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det at blive mere "kræsen" eller sagt med andre ord "At man ikke ønsker at kneppe alt hvad der kan kravle og gå" synes jeg faktisk mere er positivt end negativt.  Skulle man være på udkig efter en kæreste-ting, er det bestemt en fordel at have styr på sin egen seksualdrift, så man ikke sidder med stiv pik på sine dates, og helt glemmer at fokusere på hvem kvinden er, men kun på at få et knald.  Om man så har det via en bolleven eller købesex er nok hip som hap. 

Jeg er enig i at konceptet er nemt, men at købe sig til oplevelser i særklasse er ikke nemt.  Jeg er da bestemt også blevet påvirket af de oplevelser jeg igennem tiden har købt.  Det er så ikke mit indtryk, at jeg i kæreste sammenhæng har ændret smag, således at jeg ikke kan finde kvinder der matche min alder attraktive, fordi jeg lejlighedsvis køber en seksuel oplevelse - Det er jo to forskellige verdener.  Tilgengæld er jeg i købesammenhæng blevet mere kræsen.  Jeg kører gerne længere og jeg priotererer den rigtige GP og hendes vagtplaner højere end et spontant behov.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr
TheVoice skrev, for 46 minutter siden:

Det at blive mere "kræsen" eller sagt med andre ord "At man ikke ønsker at kneppe alt hvad der kan kravle og gå" synes jeg faktisk mere er positivt end negativt.  Skulle man være på udkig efter en kæreste-ting, er det bestemt en fordel at have styr på sin egen seksualdrift, så man ikke sidder med stiv pik på sine dates, og helt glemmer at fokusere på hvem kvinden er, men kun på at få et knald.  Om man så har det via en bolleven eller købesex er nok hip som hap. 

Jeg er enig i at konceptet er nemt, men at købe sig til oplevelser i særklasse er ikke nemt.  Jeg er da bestemt også blevet påvirket af de oplevelser jeg igennem tiden har købt.  Det er så ikke mit indtryk, at jeg i kæreste sammenhæng har ændret smag, således at jeg ikke kan finde kvinder der matche min alder attraktive, fordi jeg lejlighedsvis køber en seksuel oplevelse - Det er jo to forskellige verdener.  Tilgengæld er jeg i købesammenhæng blevet mere kræsen.  Jeg kører gerne længere og jeg priotererer den rigtige GP og hendes vagtplaner højere end et spontant behov.  

 

Du har ret i det  klart medfører nogle positive ting...

Eksempelvis at man mere er en mættet hanløve fremfor en duracell kanin.

For mit vedkommende kan det så tippe over og blive til kræsenhed. Måske lidt for meget kræsenhed

 

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, sex er i denne forbindelse et forbrugsgode, og det skal man ikke have det dårligt over at købe.

Vi skal behandle pigerne rigtig pænt, men derefter er det bare forretning til alles bedste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror ikke på det kan blive for nemt - Der er jo andre ting vi søger i er forhold en at en kvinde er lækker.

For mit vedkommende har det gjort at jeg har haft nemmere ved at komme i kontakt med kvinder og ikke virke desperat. Det har ændret magtforholdet for mig og selvom jeg ikke er en “lækker fyr” så har jeg nemt ved at score.

Jeg kan stadig se det sexede i kvinder der ikke er fotomodeller eller slanke lækre unge studiner ;-)... 

Har så alligevel været så heldig at lande en af dem :-). Hun værdsætter så også min seksuelle erfaring :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Borende X skrev, for 2 timer siden:

Selv er jeg til milfsegmentet og vil hellere ligge med en på 46 end med to på 23 (hver for sig altså)

Trine Tease er da ikke 46:D.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 56 minutter siden:

Trine Tease er da ikke 46:D.

Nej, men 2 x 23 rammer 46. Ellers skulle jeg have skrevet 23+12, og den går vist ikke :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...