Hop til indhold

Recommended Posts

Dejlina

Teglværksgade 18
8000 AARHUS C
Tlf. ??????????

 

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1_jYz2OF_Jc_w7Sq7w-51EERYTRmY07R4&ll=56.160022367493426%2C10.19898802715295&z=18

Var på roadtrip i Teglværksgade, 8000 Århus C. 

Der herskede lidt uklarhed om hvad de forskellige steder hedder, og hvilke der er åbne. 

Planen var at besøge Grønningen 5, men der blev ikke åbnet. Klinikken så dog "beboet" ud. De var nok bare ikke stået op endnu :) 

 

Så jeg futtede ned ad Teglværksgade, lavede mine notater, og gled pludselig ned af trappen til Dejlina, og kom til at trykke på klokken. 

En forholdsvis høj pige, meget mørk i huden, kønt ansigt, med et nærmest khmer udseende, åbnede døren. 

Hun taler fint dansk, og viste mig ind i det aller bagerste rum. Der var lidt køligt, men det blev nu hurtigt varmt. 

En fin massage fulgte. Ikke hård, men dog velgørende og et par ømme skuldre fik deres. 

Hun startede med lige at stikke hånden ind under maven og rette på den lille elsker " den skal ligge rigtigt" sagde hun :) 

En temmelig lang massage, og da jeg skulle vende forhandlede vi resten på plads. Det blev fuld service. Egentlig ville jeg blot et blæs, men det ville hun kun med kondom, og det siger mig ikke så meget. 

Hun smuttede ud til undervognsskyl og kondom hentning. 

Da hun stod nøgen for mig, blev jeg lidt betaget. Hun har en meget flot krop. Ikke thaispinkel, bare velbygget. Drøjden passer perfekt til  højden. Dejlig numse, brysterne er hjulpet opad og udad. Størrelsen passer fint, men de er for hårdtpumpede. De er ikke plastic hårde, men mere som når man pumper en bold for hårdt op. Smukke og yderst følsomme dutter. 

Jeg skulle ligge på siden, og hun lå bagerst. Derfra startede hun noget af det mest fantastiske pirren jeg nogensinde har oplevet på en thaiklinik. Jeg vil ikke ødelægge læserens oplevelse ved at gå i detaljer, men det var noget der satte fut i en gammel mand. 

Hun må have undervurderet den lille elsker da han var slap for det var et meget lille kondom hun havde hentet. Jeg er ikke særligt veludstyret, og har aldrig oplevet et kondom så lille før. Måske har hun mange japanske gæster :mrgreen:

Vi slutte oplevelsen med en længere oral opvarmning af hende, og en dejlig krøllelagner tur. 

 

Hun hedder Ning.

Der er et lille men fint bad. Fik hende lokket med. Lokalerne er nydelige, trænger dog til en maler. Og den der har valgt den syge gule vægfarve ønsker jeg korte arme og kløende røv. 

 

 

Redigeret af Aarhuselsker
Tilføjet navn på massøren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været hos Ming i denne uge. Åe beskrivelse af pigen er fin. Hun oplyste at hun var 27 men den holder ikke,men fin fast krop.Jeg bliver altid lidt betænksom når pigen har hårde bryster og store fødder.

Fik en fin gang sex (dog lidt slatten blowjob)

Massage sprang vi hurtigt over for hun havde ondt i armen. 

Pris 800kr yderst rimeligt med den service hun lagde for dagen.(eget forslag da der ikke var meget massage at hente)

Jeg var meget positiv over bad og renlighed på stedet da det ser slidt ud udefra. 

Kommer måske igen

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 14 minutter siden:

Har også været hos Ming i denne uge. Åe beskrivelse af pigen er fin. Hun oplyste at hun var 27 men den holder ikke,men fin fast krop.Jeg bliver altid lidt betænksom når pigen har hårde bryster og store fødder.

Fik en fin gang sex (dog lidt slatten blowjob)

Massage sprang vi hurtigt over for hun havde ondt i armen. 

Pris 800kr yderst rimeligt med den service hun lagde for dagen.(eget forslag da der ikke var meget massage at hente)

Jeg var meget positiv over bad og renlighed på stedet da det ser slidt ud udefra. 

Kommer måske igen

Venligst 8000

Synes nu ikke hendes fødder er så store. 

Tror ikke hun har været mand før :) Så vidt jeg ved, så kan man ikke lave ombygningen således at skeden smører mere og mere, efterhånden  som den stimuleres. 

Jeg havde lang oralsex med hende, og hun blev tydeligt mere og mere våd, og det smagte ikke af creme, men som sådan noget nu gør. 

Men kan man lave "smøremekanisme" idag? Sekretet udskille jo i nogle kirtler som mænd ikke har. ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
århusc skrev, for 2 minutter siden:

hvad er deres tlf nummer..??? den der står der inde er forkert

Ja hvad er det.? 

Se jeg skrev det på en seddel, og denne seddel kom jeg til at smide væk. Jeg var nok lidt fortumlet efter mødet med Ning :) 

Så når en af jeg kommer forbi, så noter lige nummeret, og skriv det her - takker på forhånd. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
perbo skrev, for 18 minutter siden:

Hvem kan hjælpe med et tlf-nr? 

Det nummer der står på under Thai-steder er ikke aktivt. 

5017 4574

86 13 43 13

 

Dette er dem jeg kender, men om de stadig er aktuelle ved jeg ikke  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Ning igen. Stadig en kanon dejlig massage og dessert. 

Hendes krop er altså mægtig dejlig, bortset fra barmen er for hård. Hun er sød, glad og efter legen i rigtig godt humør. Atter med i bad, som blev en længere oplevelse med både det ene og det andet, men vi fik os da vasket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BigThaiNut

Endeligt fik jeg lov til at møde hende Ning på Dejlina

MEN!!!

Der blev ændret på servicen. INGEN FP mere. Kun massage og HJ som jeg tog imod, det var faktisk billigere end andre steder.

ØV ØV

Jeg spurgte hende hvorfor hun stoppede med FP?

Hun svarede, at @AarhusElsker er meget jaloux :) :) :) og derfor. 

Nej Nej, det er faktisk hendes mand der er meget jaloux som hun sagde og vil ikke have hende yde den slags service mere, hun sagde også at hun er i gang med at finde en ny pige til det.

Jeg sagde til hende at hun kunne finde piger på AL. (måske)

Dejlig massage men kan ikke anbefale den HJ.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BigThaiNut skrev, for 20 minutter siden:

Endeligt fik jeg lov til at møde hende Ning på Dejlina

MEN!!!

Der blev ændret på servicen. INGEN FP mere. Kun massage og HJ som jeg tog imod, det var faktisk billigere end andre steder.

ØV ØV

Jeg spurgte hende hvorfor hun stoppede med FP?

Hun svarede, at @AarhusElsker er meget jaloux :) :) :) og derfor. 

Nej Nej, det er faktisk hendes mand der er meget jaloux som hun sagde og vil ikke have hende yde den slags service mere, hun sagde også at hun er i gang med at finde en ny pige til det.

Jeg sagde til hende at hun kunne finde piger på AL. (måske)

Dejlig massage men kan ikke anbefale den HJ.

 

Nu du nævner det kan jeg huske at det også var sådan på stedet for en del år siden. 

Det bliver nok vanskeligt for hende at få det til at løbe rundt kun med massage og pomfrit rykning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...