Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg skal til Århus i morgen og vil høre jer hvad i vil anbefale mig, da jeg er helt ukendt i Århus hvad angår thai steder.

Jeg går efter FP, gerne en yngre thai pige, er klar over at det også kommer an på kemi men forsøger alligevel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at hende her kan indfri dine ønsker. Der er ikke mange yngre piger i Aarhus for tiden.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg  var i Århus alligevel, havde jeg besluttet at besøge et thai sted. Efter jeres anbefalinger så havde jeg udset mig https://annoncelight.dk/showad/238802 (kirkedammen 9) men da jeg ved 11 tiden stod udenfor og ringede, blev tlf taget af en som sagde at der først var nogen pige klar senere i dag.

Nå så måtte jeg finde på noget andet og valget faldt på Amita http://www.amita.dk/ jeg tænkte at jeg først ville køre til stedet og så beslutte mig når jeg så stedet. Jeg parkerede og ringede på, døren blev straks åbnet og jeg kom ind i varmen.

Der var 2 kvinder på arbejde, den ene i 30ene, det var hende som åbnede døren, hun var ret lækker at se på, og udstrålede også at muligheden for mere end massage. Desværre havde hun en skadet hånd og kunne derfor ikke arbejde. Hun kaldte på en anden og så kom en yngre thai kvinde frem.

Vi gik ind i et rum hvor døren kunne lukkes, pænt og rent, men en smule for koldt efter min smag.

Jeg smed tøjet og lagde mig på maven, hun begyndte på massagen, som jeg vil betegne som over middel. Når jeg havde fået en god og grundig massage på bagsiden kom spørgsmålet "do you want extra" samleje spurgte hun så - hun forstod lidt dansk, så jeg fik bestilt lidt af hvert for 1.000 kr.

Det var lækkert

Efterfølgende fik jeg mere afslappende massage inden betaling og vand og et farvel kys.

I forrummet sad nu en ekstra kvinde, også ret lækker - så jeg tror at Amita er et ok sted lige nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...