pallehansen 1539 Skrevet 21. Februar, 2018 Hvor finder jeg en smuk kvinde med ægte nylonstrømper gerne med søm, (vintage type uden strech), hofteholder og stiletter som på dette billede i Storkøbenhavn som er god til GFE? Jeg har søgt et stykke tid uden held. Kan nogen hjælpe mig her. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lolababe Skrevet 21. Februar, 2018 pallehansen skrev, for 1 minut siden: Hvor finder jeg en smuk kvinde med ægte nylonstrømper gerne med søm, (vintage type uden strech), hofteholder og stiletter som på dette billede i Storkøbenhavn som er god til GFE? Jeg har søgt et stykke tid uden held. Kan nogen hjælpe mig her. Tak Du kan aftale med en pige du synes om, at hun skal tage det på. Ellers kan du selv købe det og tage det med til hende (selvfølgelig i korrekt størelse) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9445 Skrevet 21. Februar, 2018 Lolababe skrev, for 20 minutter siden: Du kan aftale med en pige du synes om, at hun skal tage det på. Ellers kan du selv købe det og tage det med til hende (selvfølgelig i korrekt størelse) Ja. mere kompliceret er det nok ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2236 Skrevet 21. Februar, 2018 Og så måske finde ud af om det er en GP eller et GB du søger. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv Skrevet 29. April, 2018 Eller finde en GP der en ægte dame med disse total lækre strømper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 29. April, 2018 (edited) Kiki Kongerøv skrev, for 7 timer siden: Eller finde en GP der en ægte dame med disse total lækre strømper. Hvad er en ægte dame? Modstykket til en rigtig mand? Forældet menneskesyn. Redigeret 29. April, 2018 af Iscenesat Virkelighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kiki Kongerøv Skrevet 29. April, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 minutter siden: Hvad er en ægte dame? Modstykket til en rigtig mand? Forældet menneskesyn. Intet forældet menneskesyn her. Min mening skulle være udtrykt anderledes. Nogle kvinder tænder på strømper i nylon mm og har det med i bagagen. Samtidig vil det, efter min mening være, mere naturligt og ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Default User 1033 Skrevet 29. April, 2018 (edited) Strømpebukser er noget fanden har skabt. Nylons med hofteholder er Numero Uno. Og de skal ikke tages af under akten. Redigeret 29. April, 2018 af Default User Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg