Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved, der allerede ligger en del anmeldelser af den skønne Emma: http://massage.side6.dk/hampenpigerne men jeg føler alligevel trang til at give mit besyv med:

Fik hurtigt en aftale på plads via sms, var der et kvarter før aftalt, men fik ok med det samme.

Blev mødt af smilende og smukke baltiske Emma, der taler perfekt engelsk. Fra start en dejlig stemning, der hurtigt blev varmere og mere intim med dejlige våde tungekys og andet GFE-kæleri - en smuk krop med skønne silikonefri bryster, en smækker talje og lange ben, der senere blev flettet og snoet på skønneste vis. Dejlig fransk og efterfølgende dansk med hurtig "eksplosion", der levnede god tid til en hyggesnak om både det ene og det andet - Emma havde slet ikke travlt, så det var faktisk mit efterfølgende møde, der tvang mig til at slippe den skønne og sætte mig ud i bilen - fyldt af boblende tilfredshed med konstateringen af at have mødt endnu en dejlig pige fra det østlige Europa, som får en klar plads i min top 3 sammen med Rikke og Kati fra Bording.

Kiss-kiss Emma - hope to see you soon again

Hans

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Hun er bare dejlig, skøn, lækker og jeg kunne blive ved :D

Hun ligger som jeg før har givet udtryk for, på min top 1 ;) dog stærkt efterfulgt den dejlige Julie i Bording på en sikker 2. plads. og 3. pladsen bliver jeg altså nød til at give til Isabella i Horsens hun er også et skønt bekendtskab :rolleyes:

Så har jeg fået uddelt mine medaljer som jo er så populært for tiden, dog var der her en dansker imellem ;-)

den eneste grund der skulle være til at I ikke skal besøge disse 3 smukke modeller, skulle da lige være for at jeg kunne få dem for mig selv, men det er nok for meget at drømme om :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...