Laufer2 21 Skrevet 21. Februar, 2018 Jeg besøgte Sandra Sommer i Haderup.SandraSommer er en pige/dame på 33/172/60 og en F-skål, naturligvis ikke ægte. Hun har dog tidligere haft en ægte C-D skål som blev opgraderet for noget tid siden. Jeg synes bestemt Sandra holder sig flot og er en lækker sag og meget flink og snaksaglig. Hun spurgte hvad jeg ville have og jeg valgte 20 min/1000 kr. Mens hun gik ud med pengene, smed jeg tøjet og lagde mig op på den store seng. Da hun kom retur blev der sat lidt blød musik på og hun hoppede ud af sin lille kjole mens jeg nød synet. Hun satte sig op ved mig og begyndte at kæle for hele min krop, lod fingrene glide op og ned af mig mens hun slikkede og kyssede min krop. Lidt efter tog hun olien frem og min bedste ven fik en tur. Det er himmelsk at blive varmet op med sådan en gang olie svensk mens hun kiggede mig i øjnene. Efter opvarmningen blev han tørret af og gummiet røg på. Så var det tid til at mærke hende på mig. Først tog jeg hende mens hun lå på ryggen så jeg havde frit lejde til herlighederne. Se hendes dejlig store bryster på arbejde er sku skønt. Så tog jeg hende liggende i ske mens jeg legede med hendes bryster. Så var det tid til doggy, først siddende på knæ og så oppe og stå. Bare lade hende mærke mig langt oppe. Efter en super orgasme hvor jeg sprøjtede hendes bryster til, faldt vi begge om på sengen. Vi snakkede lige kort hvor hun takkede for besøget og jeg gjorde det samme. Hun fulgte mig til døren, gav mig et kys og ønskede mig en god weekend. Det var alt i alt et dejligt besøg hos en dejlig dame. 10 ud af 10 må være min bedømmelse http://www.sexpiger.dk/sandrasommer 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 21. Februar, 2018 Laufer2 skrev, for 1 time siden: Jeg besøgte Sandra Sommer i Haderup.SandraSommer er en pige/dame på 33/172/60 og en F-skål, naturligvis ikke ægte. Hun har dog tidligere haft en ægte C-D skål som blev opgraderet for noget tid siden. Jeg synes bestemt Sandra holder sig flot og er en lækker sag og meget flink og snaksaglig. Hun spurgte hvad jeg ville have og jeg valgte 20 min/1000 kr. Mens hun gik ud med pengene, smed jeg tøjet og lagde mig op på den store seng. Da hun kom retur blev der sat lidt blød musik på og hun hoppede ud af sin lille kjole mens jeg nød synet. Hun satte sig op ved mig og begyndte at kæle for hele min krop, lod fingrene glide op og ned af mig mens hun slikkede og kyssede min krop. Lidt efter tog hun olien frem og min bedste ven fik en tur. Det er himmelsk at blive varmet op med sådan en gang olie svensk mens hun kiggede mig i øjnene. Efter opvarmningen blev han tørret af og gummiet røg på. Så var det tid til at mærke hende på mig. Først tog jeg hende mens hun lå på ryggen så jeg havde frit lejde til herlighederne. Se hendes dejlig store bryster på arbejde er sku skønt. Så tog jeg hende liggende i ske mens jeg legede med hendes bryster. Så var det tid til doggy, først siddende på knæ og så oppe og stå. Bare lade hende mærke mig langt oppe. Efter en super orgasme hvor jeg sprøjtede hendes bryster til, faldt vi begge om på sengen. Vi snakkede lige kort hvor hun takkede for besøget og jeg gjorde det samme. Hun fulgte mig til døren, gav mig et kys og ønskede mig en god weekend. Det var alt i alt et dejligt besøg hos en dejlig dame. 10 ud af 10 må være min bedømmelse http://www.sexpiger.dk/sandrasommer Tak for din bereting du fik ikke smagt hendes fugtige mis ? hun vil måske ikke slikkes og fik hun orgasme ? hun ser lækker ud har ikke selv haft oplevelsen endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 21. September, 2019 (edited) Haft fornøjelsen af Sandra Sommer både i Kolding og Vojens. Hun er superlækker, velplejet og berøringsvenlig. Ser frem til mit næste besøg hos hende. Det eneste med hende der ærgrer mig, er at jeg ikke for lang tid siden fik øje på hende Det bliver ikke bedre......... Redigeret 21. September, 2019 af hagbarth 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg