Morabito 1170 Skrevet 21. Februar, 2018 Jeg er ret interesseret i at møde Nicole, og jeg følger hendes IG-profil, som står angivet på hendes annonce. Hendes profil er lukket, men efter hun godkendte min anmodning, kan jeg nu se, hvem der ellers følger hende. Både brugernavne og for en stor dels vedkommende også deres rigtige navne. Sååå...hvis man ikke har lyst til at få sit rigtige navn sat i forbindelse med en ungarsk prostitueret, kan det være, at man skal klippe forbindelsen til hende. Så kan man evt. oprette en alternativ profil og følge hende derigennem. Det har jeg gjort. Bare lige et tip. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chessmann 37 Skrevet 21. Februar, 2018 Hej @Morabito Du har ganske ret, at man skal tænke sig grundigt om. Hele generelt interagerer jeg aldrig dette miljø og brug af sociale medier. Alt på sociale medier og internettet sammenkøre idag af de store udbydere, så der vil være mulighed for at se eksempelvis "foreslåede" relationer eller sammenhænge. Så enig - overvej brugen af sociale medier, og konsekvenserne ved brug mvh C 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NicklasCD 309 Skrevet 22. Februar, 2018 @Morabito - Nicole er en dejlig, medlevende pige. Varme anbefalinger herfra. Jeg har set hende 3 gange i år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg