Stodder1 122 Skrevet 20. Februar, 2018 https://annoncelight.dk/showad/233101 Ser spændende ud! Har nogen været der og kan dele lidt info? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 20. Februar, 2018 Nå, men så tog jeg en for holdet... eller nok nærmere for mig selv Hold nu kæft hun er lækker Den absolut bedste oplevelse med en shemale EVER!! (og jeg har altså prøvet et par stykker) Kropsform som en kvinde, dog ikke blød og lækker som en kvinde, velduftende, sød, sexet og meget meget serviceminded! Der er ikke 21 cm, men okay pik der blev stenhård! Gensidig blow uden, gensidig knep og afsluttende blow til mig kommer jeg igen...? Øhh ja 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Badboyfyn 253 Skrevet 21. Februar, 2018 Er det hende på billederne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rockhard Skrevet 21. Februar, 2018 Hvad måtte du betale super oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stodder1 122 Skrevet 21. Februar, 2018 Jeg kan genkende hende på nogle af billederne. Virkelig en flot trans! Feminin og absolut lækker 1000,- for en halv time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Romeomand 241 Skrevet 22. Februar, 2018 Lyder godt, har længe efterlyst en anmeldelse og jeg kan jo ikke selv nå at være først på alle i Jylland Tak for at du tog en for team ladyboy... Var der gode bryster og er hun meget feminin? Ved du hvor længe hun er i Vejle??? Sorry mange spørgsmål, men er ret kræsen, det skal helst være en pige med en pik, ellers vil jeg ligeså gerne Være sammen med en kvinde/kvinde... Romeomand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg