Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Polar
thomas2209 skrev, for 16 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/244115

Hej Alle.

Nogen der har prøvet her??

Mit budget er desværre opbrugt for denne måned:)

Men vil gerne vide om nogen har prøvet så jeg ved hvad jeg sparre op til:)

 

Hvis det ikke er Dara fra Vejle, som nu er kommet til Randers og kalder sig Dong, så er det i hvert tilfælde Daras billeder, som hun bruger.:(

Hvis det virkelig er Dara, så venter der dig en stor oplevelse, når du får skrabet sammen til et besøg.:lol:

Og nu er der kommet et ekstra billede, som er brugt af Jenny fra DAO.

Redigeret af Polar
Nyt billede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Mit besøg hos Dong i Randers.

Foranlediget af den lokkende annonce på ANNONCELIGHT (jf. link ovenfor), rettede jeg i morges henvendelse til den angivne telefon, hvor jeg fik lavet en aftale om et besøg hos Dong i dag. (ingen adresseangivelse, da den ikke er oplyst i annoncen, kun telefonnummer).Jeg indfandt mig som aftalt og blev vist ind i et dejligt stort behandlingsværelse med en hoftehøj bred seng/briks. Aftale om ydelse var allerede indgået pr. telefon, så pengene skiftede hænder. Efter et ganske kort øjeblik kom Dong ind og præsenterede sig. Hun spurgte, om det var mig, der havde bestilt tid hos hende til FP, hvilket jeg bekræftede. Hurtigt af med tøjet, både hende og mig.

Dong er en smilende og flot ung pige på 28 år. Ikke superslank, men veldrejet og hendes vægtangivelse skal nok passe.

Jeg kan bekræfte, at det er pigen (Dong) på billede 1 og 2, let genkendeligt på den store blomst på ydersiden af venstre lår. Om hun tidligere har arbejdet andetsteds (Dara) kan jeg ikke udtale mig om. Hun sagde forespurgt, at hun kun havde været her i DK i 5 dage og ankom her til i fredags.

I al sin skønne nøgenhed starte hun med en gang passende hård oliemassage på begge lår og senere ned mod fødderne. Herefter var det ballernes tur, hvor hun sad på knæ på briksen tværs over mine ben. Jeg kunne tydeligt mærkes hendes skønne "legeplads", der var glat, men alligevel havde lidt daggamle stubbe. Hun gav en god massage på ballerne, men desværre kun enkelte gange strejfede hun pik og boller - dog ikke tilfældigt, for hun vidste jo, hvad jeg havde betalt for.  Nu var også rygmassagen færdig og det var tid til en B2B mod min ryg - ikke den super bedste, men acceptabel. Vende om tid, hvorefter lårene igen fik en omgang på forsiden. Nu var Dong, dog straks mere fokuseret på "HAM" i fuld længde. Endelig og uden condom gav Dong et ganske glimrende BJ, der dog gerne må have varet lidt længere tid. Nu en gang B2B på forsiden også, hvorunder lillemanden flere gange var ved at smutte indendørs. Selvfølgelig sagde hun flere gange "JAI" om min pik, men det gør de jo de små skønne.

Lidt kysseri blev det også til, men det kunne også være bedre, men igen acceptabelt.

Lillemanden fik nu sit udstyr på og så ind i den dejlige fugtige grotte. Det blev til flere stillingsskifte undervejs, inden Dong med sine bevægelser og muskler fik udløst min indestængte opsparing i en god kaskade.

Aftørring i rummet først med køkkenrulle og på min forespørgsel "You shower me" sagde hun "of course", hvorefter turen gik til badeværelse for en grundig og kyndig indsæbning og afvaskning. Der var ikke meget olie tilbage efter den behandling. På med tøjet igen, hvorefter jeg stod på gaden igen efter lidt over en times tid.

Super god behandling: Den skal helt klart gentages inden længe.   

De små mangler i min anmeldelse, oplyser jeg om forinden min kommende behandling!!! Sådan.

Pris; Lige i overkanten 1200, men som de siger i forretning; Kvalitet frem for kvantiet. Jeg giver dem fuldstændig ret.

På gensyn DONG og tak for god behandling i dag.

Knus fra John.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes yes yes..

Så fik jeg besøgt den dejlige positivt omtalte dong/dara.

Bestilte den fulde pakke og fuld pakke blev det:) hun er virkelig en sød og nem pige og være sammen med..dejlig gfe oplevelse skal jeg nok lede længe efter:) kan godt forstå de som har fået et mindre crush på hende:):) massagen var ikke på højeste plan men helt klart det intime og hendes væremåde trækker karekteren op i toppen af skalaen..Hun ryger nok ind på en top 5 sammen med den gode Naam fra århus som desværre ikke er her mere:) (men godt for pengepungen)

Tak for go Dong energy:)

Ses om en uge:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...