Hop til indhold
19517

Min Ibenholt farvede pige fra Bjergene

Recommended Posts

Hendes dejlige store og varme smil, er det jeg husker bedst. Og så hvor nemt jeg gled op i hende, i badet.

Skrevet i min efterhånden kendte du-form. 

Din dag har været kedelig. Du har ligget på dit hotelværelse hele dage og været i dårlig humør. Hver gang en tanke om at lave noget, er kommet, bliver den mødt med ugidelighed. Så da du endelig tager af sted i aftenens dunkle mørke, er du ikke vildt opstemt.

For at komme i bedre humør går du ned til Walking Street i byen Angles City på Filippinerne. Der findes kun barer og du kan ikke rigtig beslutte dig for hvilken én du skal vælge. Men så ser du hende!!

Det er hendes store, hvide og varme smil du ser først. Du glad lige med det samme og undrer dig kort over hvor stor en effekt hendes smil har på dig. Hun kommer dig i møde og ser dejlig ud i den stramme rørformede kjole hun har på. Hun er 26 år, og har en mørk hud som du senere skal finde ud af skyldes, at hun kommer fra bjergene nord på. Hun tager dig om armen og kaster sit smil ind i din underbevidsthed. Din første reaktion på hendes forsøg på at kapre dig, er at du bare går videre med smilet malet i dit ansigt. Du går ca. 2 skridt videre og vender dig om for at se mere på hende. Og der står hun med hendes vanedannende dejlige smil og bare kigger på dig. Du smiler tilbage og opdager, at hendes smil kan blive endnu mere bredt og endnu mere charmerende. Så du er solgt.

Du går hende i møde og hun tager dig igen under armen og fører dig ind i hulen hvor der er musik og nogle piger der står og danser på en scene. Deres forsøg på at være sexet fejler fordi det lyser ud af dem, at de bare ikke gider være der. Men du har også kun én pige i tankerne, og det er pigen med den mørke hud som på en eller anden måde har fået dit dårlige humør til at forsvinde som dug fra solen.

Hun er i et særligt godt humør, for hun sidder hele tiden og vipper med musikken. Jeg joker med hendes dejlige mund og fortæller hendes lyttende øre, at vi sagtens kan danse. Jeg lader som om, at jeg vil rejse mig op for at påbegynde en danse foran hende. Hun fniser vildt meget og med et febrilsk, vildt og genert glimt i øjnene tager hun fat i min arm og siger nej neeeeiiii. Hvorpå hun griner højt da det går op for hende, at jeg bare lavede sjov med hende. Hun fanger mine hentydninger hurtigere end jeg kan nå at smide dem efter hende. Vi klikker på et plan jeg ikke kan stå for. Jeg opdager, ikke til min egentlige overraskelse, at jeg rigtig godt kan lide denne vildt smukke mørke pige.

Vi sidder tæt. Jeg taler med hendes nuttede øre og hun taler med hendes brede røde mund hvor smilet ikke fraviger. Hun sidder på en pæn måde med krydsede ben og det går op for mig, at selv om hun er en barpige, sikkert med mange bekendtskaber bag sig, og hendes unge alder, så er hun stadig en dame. Hun har en nonchalant måde at bevæge sig hoved og skuldre der får dig til at måbe. Hendes uddannelsesniveau ligger langt under dit, men på en eller anden måde er hun stadig dig overlegen.

Du tager et billede af hende i elevatoren på vej op til dit hotelværelse. Dette billede bliver ikke det sidste, for om morgenen er lyset helt anderledes. Og du bare må have flere billeder af hendes smukke smil.

Du forventer ikke, at hun vil bade sammen med dig. Så da hun kommer ud til dig mens du står og sæber din stive manddom ind i masser af sæbe, bliver du glædelig overrasket og kan ikke lade være med at smile til hendes øjne der ser blidt og ømt på dig. Det er dette blik der får dig til at blive varm i ansigtet og du får pludselig en fornemmelse af, at du rødmer. Det er ikke et normalt blik, som en pige sender en kunde. Og det forvirre dig lidt. Hun tager en sæbe og begynder på at sæbe dig ind. Du vil rører hende hele tiden for hun er så smuk at du ikke kan lade være det. Dine blide langsomme kærtegn og sæbens blødhed får hendes opgave med at sæbe dig ind til af fejle. Hun kan ikke rigtig koncentrerer sig og lader sig rive med.

Du står tæt bag hendes smukke talje og gnider blødt sæbe ind, og hen over hendes struttende ungpigebryster. Hun læner sig bag over og hviler sit hoved på din ene skulder så du har frit udsyn ned mellem hendes nu stive brystvorter og videre ned af hendes mørke, ikke helt, stramme mave. Sæben har fået hendes hud til at glimte som en ibenholt-farvede perle. Den hvide skum står i skærende kontrakt til hendes smukke mørke, og silkebløde hud der nu er ved at skifte fra varm, til brændende hed. Hendes åndedræt skifter rytme og hendes åbne brede mund ånder tungt lige ved dit ene øre som du sænker for bedre effekt. Lyden af hendes begyndende begær får dine hænder til at tigge dig om mere. Du vil lade dette øjeblik vare ved så du du giver dig god tid. Men din stive manddom vil også være med i lejen og før du ved af det sker der noget du aldrig har prøvet før. Noget der, bare ved tanken om det, og i skrivende stund, får din pung til at trække sig sammen i lyst.

Hun løfter sit ene ben og trækker det bag over så hendes knæhase hviler på din ene hofte. Du tager fat i hendes ankel der nu er klistret til din ene balle. Hendes åbne skød har lagt sig som en varm sugende ring om din glans og det sidste du når at tænke før hun med et svirp med hoften lader den glide helt op i hende, er, vent!! Men sekundet efter er det for sent og du svæver i himmelen med din ibenholt farvede bjergpige om din manddom som glat og frit støder på så du maser hende op ad den våde flisebelagt væg i en brusekabine på et hotel i en by midt i et land langt væk fra det Danmark du ikke en gang kan huske lige nu.

Hendes stødende åndedræt og klynkende skrig får dig til at støde hårdere end du vidste, at man kunne. Du opdager, at du har mast den stakkels pige helt op i et hjørne. At hun har lukkede øjne og at vandet fra brugserne løber ned i hendes opadvendte varme mund. Hun er helt væk i følelsen af din stive skandinaviske kæp dybt begravet oppe i hende, men du løsner grebet og falder dybt, og pladask i følelsernes fortabelse da du ser hvilket skuffede blik der kort stryger hen over hendes ansigt. Med undskyldningens stemme siger du…

Undskyld, men skal vi ikke flyve ind i sengen. Hun smiler endelig vågen fra din ufølsomme spand kold vand. Hun læner sig bag over, strækker armene op og krammer din nakke. Du krammer tilbage og kysser hendes opadvendte hede mund som klynkende vil have mere. Du er tæt på at give efter og trykke din manddom tilbage i den bløde hule. Men du vil nu ind i sengen og have mere af hende.

Inde i senge ligger i helt tæt. Hun fryser så hun har taget dynen på og i ligger nu og snakker lidt mens din stive pik ligger mellem hendes smukke baller. Hun er stadig varm, men hun ligger og ryster af kulde. Hun er jo ikke fra det kolde nord, så du giver hende tid til at få varmen. Hun holder dig om nakken i et fast tag som for at sikre, at du ikke går nogen steder. Du snakker til hendes hals der dufter af noget blødt og sært krydret.

Hun vender sig pludselig om og kravler ind i din favn. Hun ligger og nusser dig på brystet og lader sine blide fingre glide ned til din navle og videre ned til roden af din stive manddom. Hendes hoved forsvinder ned under dynen og du kan mærke, at hun tager den i munden. Hendes læber er barme og bløde. Hendes tunge spiller på din glans og du trækker dynen til side så du kan se hendes smukke mund der har slugt dig. Hun kravler op på dig og du smutter ind i hende igen. Hun sitre i kroppen og åbner munden så varm ånde strømmer ned i dit ansigt. Hendes øjne er fraværende og halvt lukkede så du kan ikke se andet i dem, end at det i laver er dejligt for hende. Du driller hende med at lade som om du vil støde og så når hun åbner øjnene for at se hvad du laver, støder du til så hun skriger korte skrig.

Hendes orgasme er kort og lav. Det er kun en sitren i hendes krop og et stramt udtryk i ansigtet der fortæller dig, at din date lige har fundet noget du leder efter. Hun slapper lidt mere af og giver sig tid til at vippe frem og tilbage hen over din pik der vil have mere og mere. Da du endelig kommer tilbage til rummet efter din orgasme opdager du, at hun sidder på dig og kikker undersøgende på dig som om du var et sjældent dyr i et glas. Du bliver en smule genert og smider hende ned på siden hvor du overfalder hende med at kilde hende. Hun skriger, sparker og råber om nåde mens du har hele dit ansigt begravet i hendes hals. De små suttelyde du laver i hendes øre får hende igen til at skrige af grin og i ligger lidt samme og falder til ro mens latterens ekko forsvinder mellem væggene.

I ligger lidt sammen da hun står op for at gå i bad igen. Du følger efter og i står ude i badet og bare står. Der er ikke rigtig nogen der siger noget. Det er hyggeligt bare at stå der sammen. Om morgenen kommer du så til at opleve noget du ikke har oplevet rigtig længe. Faktisk kan du ikke huske sidst.

Du vågner med en dejlige stiv stav mellem benene. Hun ligger på siden og sover stadig. Du venter lidt før du læner dig ind til hende til hun vågner. Hun grynter og siger et eller andet på tagalog som du ikke forstår. Så siger du noget på dansk som får hende til at spørge. Men du vil ikke forælde hende at du lige har sagt til hende, at du godt kan lide hende. Hun vender sig om og opdager, at du allerede er stiv. Kyssene der regner ned over dig bliver hurtigt vilde og før du ved af det er du igen oppe i hendes smukke lille mis. Igen har du glemt alt om kondom men nu er du også ret meget lige glad. For det morgenknald i nu nyder samme bliver det knald du bedst kan huske på hele din tur. Det er kort, intens, heftigt og piv frækt. Du ligger og tænker på hvor meget man ville kunne få i gave hvis man havde en ung kone eller kæreste. Hvor mange godt stunder man ville kunne få.

Du når at komme før hende. Hun vil have mere så du siger til hende, at hun skal sætte sig på dit ansigt. Du sluger hendes safter og slikker hende til en rivende lang og meget larmende orgasme. Du når at tænke, at havde det været i dk havde det kunne høres helt til valby. Men du er ligeglad for du ligger på et hotel med tykke mure og sluger Min Ibenholt farvede pige fra Bjergene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike skrev, for 7 minutter siden:

Det gjorde mig sgu helt glad at læse den historie :)

Rigtig mange tak. Du skulle bare vide hvor glad din ros gør mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nogle dejlige historier du trakterer os med @19517. "Rejselitteratur" når det er bedst - OG saftigst! Næsten som at være der selv  :wub:

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg

Link til indlæg
Curiosity skrev, Lige nu:

Det er nogle dejlige historier du trakterer os med @19517

Tak. Jeg overvejer faktisk at droppe tanken om en blog til min næste tur, og så bare skrive her på siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...