Hop til indhold

Annonce

Featured Replies

Skrevet

hej alle sammen 

ja, nu har jeg siddet og stenet AL igennem for div gangbang annonce og har fået min veninde til at kontakte en som lød interessant og det er en eller anden klub som tilbyder hjælp og sådan..

men da hun spurgte ind til hvad folk skulle give for et gangbang og det svar hun fik væltede hende næsten helt sofaen, de lover i annoncen at man kan tjene 18,000 kr men de glemmer at nævne i annonce selve et gb på 2 timer koster 4000 pr deltager og så er det jeg er nysgerrig er der nogen som overhovedet vil betale så meget for 2 timer   

Skrevet

Lyder unreal....  :D  4K er der ikke nogen mænd der betaler for et GB ;)

Skrevet
  • Author

Man kan finde annoncen inde på AL 

der står 18,000.. så kan let finde den hvis man søger under gangbang... men der står heller ikke ret meget i annoncen kun at det er en klub og sådan lidt info resten får man afvide over sms eller telefon når man snakker med dem.. 

Skrevet

Den 20 januar skriver du i en anden tråd at du er med i en GB-loge, så jeg forstår ikke helt hvorfor jeres loge ikke bare hjælper din veninde.  Den annonce du beskriver, lyder da helt i hegnet, og det er vel ikke indtjeningen der betyder mest for din veninde ? 

Iøvrigt vil jeg da også mene, at hvis din veninde ikke i forvejen har lidt erfaring som GB´er, så skal hun tænke sig godt om, inden hun kaster sig i GB.  En ting er frække fantasier og drømme om "hurtige" penge, virkeligheden er typisk anderledes. 

Skrevet

4000 lyder som en voldsom pris for et GB, det bliver ikke med mig som deltager.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.