Gb-fyren1975 6 Skrevet 20. Februar, 2018 hej alle sammen ja, nu har jeg siddet og stenet AL igennem for div gangbang annonce og har fået min veninde til at kontakte en som lød interessant og det er en eller anden klub som tilbyder hjælp og sådan.. men da hun spurgte ind til hvad folk skulle give for et gangbang og det svar hun fik væltede hende næsten helt sofaen, de lover i annoncen at man kan tjene 18,000 kr men de glemmer at nævne i annonce selve et gb på 2 timer koster 4000 pr deltager og så er det jeg er nysgerrig er der nogen som overhovedet vil betale så meget for 2 timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louise1990 32 Skrevet 20. Februar, 2018 Lyder unreal.... 4K er der ikke nogen mænd der betaler for et GB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gb-fyren1975 6 Skrevet 20. Februar, 2018 Man kan finde annoncen inde på AL der står 18,000.. så kan let finde den hvis man søger under gangbang... men der står heller ikke ret meget i annoncen kun at det er en klub og sådan lidt info resten får man afvide over sms eller telefon når man snakker med dem.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9447 Skrevet 20. Februar, 2018 Den 20 januar skriver du i en anden tråd at du er med i en GB-loge, så jeg forstår ikke helt hvorfor jeres loge ikke bare hjælper din veninde. Den annonce du beskriver, lyder da helt i hegnet, og det er vel ikke indtjeningen der betyder mest for din veninde ? Iøvrigt vil jeg da også mene, at hvis din veninde ikke i forvejen har lidt erfaring som GB´er, så skal hun tænke sig godt om, inden hun kaster sig i GB. En ting er frække fantasier og drømme om "hurtige" penge, virkeligheden er typisk anderledes. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 956 Skrevet 20. Februar, 2018 4000 lyder som en voldsom pris for et GB, det bliver ikke med mig som deltager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg