Hop til indhold
Gb-fyren1975

Annonce

Recommended Posts

hej alle sammen 

ja, nu har jeg siddet og stenet AL igennem for div gangbang annonce og har fået min veninde til at kontakte en som lød interessant og det er en eller anden klub som tilbyder hjælp og sådan..

men da hun spurgte ind til hvad folk skulle give for et gangbang og det svar hun fik væltede hende næsten helt sofaen, de lover i annoncen at man kan tjene 18,000 kr men de glemmer at nævne i annonce selve et gb på 2 timer koster 4000 pr deltager og så er det jeg er nysgerrig er der nogen som overhovedet vil betale så meget for 2 timer   

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan finde annoncen inde på AL 

der står 18,000.. så kan let finde den hvis man søger under gangbang... men der står heller ikke ret meget i annoncen kun at det er en klub og sådan lidt info resten får man afvide over sms eller telefon når man snakker med dem.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den 20 januar skriver du i en anden tråd at du er med i en GB-loge, så jeg forstår ikke helt hvorfor jeres loge ikke bare hjælper din veninde.  Den annonce du beskriver, lyder da helt i hegnet, og det er vel ikke indtjeningen der betyder mest for din veninde ? 

Iøvrigt vil jeg da også mene, at hvis din veninde ikke i forvejen har lidt erfaring som GB´er, så skal hun tænke sig godt om, inden hun kaster sig i GB.  En ting er frække fantasier og drømme om "hurtige" penge, virkeligheden er typisk anderledes. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...