Hop til indhold
Snushanen

Hvem skal jeg vælge Dina G eller Adelie

Recommended Posts

Jeg har desværre ikke haft æren af at møde Dina G endnu. Men Adelie har jeg mødt et par gange, og hver gang til min store tilfredstillelse. Især har hendes GB arrangementer været legendariske. Hendes bagdel er hendes største fordel, og hun har været fantastisk sød og fræk hver gang jeg har mødt hende.

det lyder som om det er to fantastiske piger du har i kikkerten, så hvorfor vælge en fra?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynge9400 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har desværre ikke haft æren af at møde Dina G endnu. Men Adelie har jeg mødt et par gange, og hver gang til min store tilfredstillelse. Især har hendes GB arrangementer været legendariske. Hendes bagdel er hendes største fordel, og hun har været fantastisk sød og fræk hver gang jeg har mødt hende.

det lyder som om det er to fantastiske piger du har i kikkerten, så hvorfor vælge en fra?

Super fedt .... GB med Adelie, holder hun stadig dem ? Og var det med anal  ? 

 

Jeg tænker at prøve dem begge, har skrevet til Adelie OG Dina G så må vi se hvem der svarer først. 

Og måske smider jeg en opdateret anmeldelse ! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der bid. Skal mødes med Adelie den 1/3 og nu kommer I så ind i billedet. Jeg spurgte lidt ind til de GB's du nævnte Lynge. Men dem holder hun umiddelbart ikke flere af (hun lød nu ikke helt afvisende), men i stedet foreslog hun at jeg kunne tage en ven eller to med for en beskeden tillæg og så kunne vi give den gas.

måske er det lidt et Wild shot !..... men kan jeg lokke to andre med så vi deles om Adelie ? 

Fedt med EG .... det virker jo efter hensigten.

 

Skriv hvis I er med på en fræk deler .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snushanen skrev, for 49 minutter siden:

Så er der bid. Skal mødes med Adelie den 1/3 og nu kommer I så ind i billedet. Jeg spurgte lidt ind til de GB's du nævnte Lynge. Men dem holder hun umiddelbart ikke flere af (hun lød nu ikke helt afvisende), men i stedet foreslog hun at jeg kunne tage en ven eller to med for en beskeden tillæg og så kunne vi give den gas.

måske er det lidt et Wild shot !..... men kan jeg lokke to andre med så vi deles om Adelie ? 

Fedt med EG .... det virker jo efter hensigten.

 

Skriv hvis I er med på en fræk deler .... 

Ville også klart vælge Adelie til anal hvis det er det du har mest lyst til. Hun elsker anal og det er en lækker og fræk oplevelse. Du skal stå tidligt op hvis du skal kunne følge med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snushanen skrev, for 12 timer siden:

Jeg synes ikke at jeg kan finde nogle nylige anmeldelser af disse to lækre tøser .... 

er der nogen som har været hos dem for nylig og som kan anbefale dem. 

https://annoncelight.dk/showad/243413

 

https://annoncelight.dk/profile/DinaG

 

Jeg lægger vægt på en som oprigtig elsker anal og gerne en med et lækkert udseende. 

 

 

 

 

Kender desværre kun Dina G, men kan kun give hende de bedste anbefalinger fra den tid hun huserede i Esbjerg i nogle år. Hun ligner sig selv, og hun yder helt klart en super skøn service ( og mestrer deepthroat til ug med kryds og slange), og så er hun bare så skide sød og naturlig. Glæd dig til at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 9 timer siden:

Ville også klart vælge Adelie til anal hvis det er det du har mest lyst til. Hun elsker anal og det er en lækker og fræk oplevelse. Du skal stå tidligt op hvis du skal kunne følge med hende. 

Vil forsøge at møde op veludhvilet ....håber stadig at nogen vil dele hende med mig 

er det bedst at starte en ny tråd om det ? Spammer man ikke lidt for meget så ? 

Men stadig skriv hvis I er klar på at dele Adelie med mig den 1/3 ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Kender desværre kun Dina G, men kan kun give hende de bedste anbefalinger fra den tid hun huserede i Esbjerg i nogle år. Hun ligner sig selv, og hun yder helt klart en super skøn service ( og mestrer deepthroat til ug med kryds og slange), og så er hun bare så skide sød og naturlig. Glæd dig til at besøge hende.

Venter stadig på svar Fra Dina.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun mødt Dina. Hun kan absolut lide at kneppe også analt. Hun er sådanne set også pæn nok, dog for kurvet efter min smag...

Adelie har jeg til gode, hun ser mega lækker ud, men hendes priser skræmmer mig lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemlem skrev, for 4 timer siden:

Har kun mødt Dina. Hun kan absolut lide at kneppe også analt. Hun er sådanne set også pæn nok, dog for kurvet efter min smag...

Adelie har jeg til gode, hun ser mega lækker ud, men hendes priser skræmmer mig lidt.

Adelie ligger lidt højt hvad angår priser, men så forventer jeg også noget sublimt. 

Hvordan er Dina for kurvet ? Er hun større IRL end på hendes billeder? Eller er de vellignende ? 

Altså som jeg kan se har Adelie også lidt af en ordentlig røv, men den ser lækker sprød ud. Så hvis Dina er kurvet på den måde så gør det blot bedre for mig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynge9400 skrev, den 20/2/2018 at 19:20:

Jeg har desværre ikke haft æren af at møde Dina G endnu. Men Adelie har jeg mødt et par gange, og hver gang til min store tilfredstillelse. Især har hendes GB arrangementer været legendariske. Hendes bagdel er hendes største fordel, og hun har været fantastisk sød og fræk hver gang jeg har mødt hende.

det lyder som om det er to fantastiske piger du har i kikkerten, så hvorfor vælge en fra?

Så kan jeg kun anbefale DinaG, dejligere kvinde skal mam lede længe efter. De varmeste anbefalinger herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snushanen skrev, for 51 minutter siden:

Adelie ligger lidt højt hvad angår priser, men så forventer jeg også noget sublimt. 

Hvordan er Dina for kurvet ? Er hun større IRL end på hendes billeder? Eller er de vellignende ? 

Altså som jeg kan se har Adelie også lidt af en ordentlig røv, men den ser lækker sprød ud. Så hvis Dina er kurvet på den måde så gør det blot bedre for mig. 

 

DinaG er præcis som du ser på hendes billeder, hun er super dejlig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snushanen skrev, den 20/2/2018 at 12:47:

Jeg synes ikke at jeg kan finde nogle nylige anmeldelser af disse to lækre tøser .... 

er der nogen som har været hos dem for nylig og som kan anbefale dem. 

https://annoncelight.dk/showad/243413

 

https://annoncelight.dk/profile/DinaG

 

Jeg lægger vægt på en som oprigtig elsker anal og gerne en med et lækkert udseende. 

 

 

 

 

Har ikke prøvet Adelie, men hun har fået gode anmeldelser og hun ser jo dejlig ud på hendes billeder, jeg har derimod været samnen med DinaG masser af gange, hun er top lækker og har den dejligste honning mis og lækre krop. Hendes bryster og total dejlige. Jeg er ikke den største anal fan, men jeg ved DinaG elsker det. Det forhindre hende ikke i at være til alm fræk kæreste sex. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snushanen skrev, 1 time siden:

Adelie ligger lidt højt hvad angår priser, men så forventer jeg også noget sublimt. 

Hvordan er Dina for kurvet ? Er hun større IRL end på hendes billeder? Eller er de vellignende ? 

Altså som jeg kan se har Adelie også lidt af en ordentlig røv, men den ser lækker sprød ud. Så hvis Dina er kurvet på den måde så gør det blot bedre for mig. 

 

DinaG er en normal dame i størelse, hun er hverken slank eller fed, lige tilpas. Lækker mis dejlig røv og de dejligste bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 8 timer siden:

DinaG er præcis som du ser på hendes billeder, hun er super dejlig. 

Det var lige det jeg havde brug for at høre. Hun ser jo drøn lækker ud på sine billeder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snushanen skrev, for 11 timer siden:

Det var lige det jeg havde brug for at høre. Hun ser jo drøn lækker ud på sine billeder 

Er jeg garantere for at du ikke bliver snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...