Hop til indhold

Recommended Posts

Havde ellers lavet en aftale med Dowe idag, da jeg så at der var kommet en ny pige mere. Så tænkte jeg fuck det, og spurgte om jeg kunne prøve Kai i 30 min inden jeg skulle være sammen med Dowe 1 time. Hvis jeg kom lidt tidligere var der ikke noget problem i det, godt nok lidt mange penge, men de næste 14 dage har jeg ikke mulighed for besøg i Fredericia pga. arbejde, og i næste uge har jeg lovet mig selv en tur på daisyclub i Kbh da jeg arbejdsmæssigt er der.

https://annoncelight.dk/showad/228712

Kai: de sidste 3 billeder og kr.1000.- for 30 min FP.

Kai er lige så køn som Dowe og kropsmæssigt minder de vildt meget om hinanden, store bryster og små bagdele, måske Kai har lidt mindre røv end Dowe som ellers har en lille fin numse.

da det kun var 30 min. Med Kai varede massagen nok max 10 min. og var ikke så hård som den Dowe giver, men absolut godkendt. Kai tog alt tøjet af fra starten og gned sig rundt på hele min krop med bryster og fisse inden hun gik igang med SF, hvor bollerne også fik en dejlig tur. Hun lagde sig i mange pudsige stillinger mellem mine ben, så hun kunne gnide sig op af mit ben osv. så lidt 69 og forskellige stillinger. Er selv helt vild med at stå op og knalde, mens pigen hænger omkring halsen på mig, og det er nemt med en pige som er så petit. Havde ellers bestemt mig for at komme i munden på hende, men kunne ikke styre mig da jeg tog hende i doggy, så det blev endestationen for mig.

Hun gav mig et kys og tog sit tøj på og sagde slap lidt af, så kommer Dowe om lidt.

Dowe: de første 3 billeder og kr.1200._ for 60 min FP.

Dowe kunne sagtens huske mig fra mit besøg i torsdags, og var lige så fnisende og sød. Jeg fik igen den gode hårde massage som er rigtig god. Hun strejfede flere gange min pik og sagde at den sov hvorefter hun fniser som en lille pige. Jeg blev vendt om og så gik der ikke længe inden der vist ikke var nogen som sov mere. Dowe vil gerne sex, og kun kan godt lide sex, det er jeg slået ikke i tvivl om, da hun nemt bliver våd og lever sig helt ind i akten, nogen gange skal jeg lige huske mig selv på at det ikke er min kæreste men en pige som jeg har betalt for. Hun gned fissen på pikken og på mit lår, så begge blev helt våde, Hun kysser og elsker at blive slikket, både i 69 og da hun satte sig op på mit ansigt. Vi knaldede i mange forskellige stillinger indtil den gamle mand næsten fik åndenød. Jeg sagde at den vist ikke ville komme igen, og fik skældud af Dowe, hun ville have den til at komme, så hun knoklede på for at det skulle lykkedes. Sveden løb af hende og til sidst måtte jeg få hende til at stoppe, da det var en umulig opgave idag. Under stor protest stod hun af hesten og lagde sig ned ved siden af mig og lå og nussede, kyssede og snakkede. Jeg måtte love hende at jeg ikke ville starte med en anden pige næste gang, men komme oppe i hende. Tror måske det er hendes kriterie for en mands gode oplevelse. Da jeg første gang skulle op i hende, var hun tæt på at glemme kondom, da hun var så liderlig, men huskede det i sidste øjeblik og grinede også af det.

begge piger gave en super oplevelse idag, og ja Dowe for anden gang. 

Det eneste negative jeg kan finde på for idag, er at konen lige har sendt en SMS om at vi skal give den gas i aften, det ved jeg faktisk ikke om jeg orker når jeg lige har ordnet 2 unge smukke kvinder, men det må tiden vise.

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lyder godt... 

Kan anbefale Daisy, selvom ikke alle Japanere er ægte, men fra Kina.

Sidste besøg var hos en langbenet kineser pige, der var frisk på lidt 

Numse sex.  Super sted, rent og pænt, men lidt spøjst at det nærmest er ovenpå/ ved siden af et bilværksted.

Pigerne er som regel top motiverede og kan lide sex...

Romeomand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Romeomand skrev, den 20.2.2018 at 11:33:

Lyder godt... 

Numse sex.  Super sted, rent og pænt, men lidt spøjst at det nærmest er ovenpå/ ved siden af et bilværksted.

Romeomand 

Jeps jeg har været der et par gange, og min sidste oplevelse var super god. Dog ikke videre diskret i dagtimerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
  ims skrev, den 20.2.2018 at 12:56:

Hvor længe er dowe i Fredericia endnu nogen som ved det?

Det vidste hun ikke helt selv, det kommer an på om hun får travlt. Hvis vi er heldige at hun får godt at lave, kunne jeg godt forestille mig at hun bliver et par måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Elprebsi skrev, den 20.2.2018 at 14:28:

Tak for anmeldelsen 

Du skriver komme i munden - må man det uden kondom? For så er jeg godt nok fristet.

Ja det står i annoncen. Tror ikke man ville skrive det sådan hvis det var at komme i kondom i munden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Romeomand skrev, den 20.2.2018 at 11:33:

Lyder godt... 

Romeomand 

Daisy ??? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Begge piger ser ret fristende ud, så jeg bliver vel nødt til at aflægge dem et visit. Det sværeste bliver nok at vælge hvem af dem det skal være. Har begge piger ægte bryster eller er de hjulpet på vej?

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Den Lange skrev, den 20.2.2018 at 19:49:

Begge piger ser ret fristende ud, så jeg bliver vel nødt til at aflægge dem et visit. Det sværeste bliver nok at vælge hvem af dem det skal være. Har begge piger ægte bryster eller er de hjulpet på vej?

Begge er hjulpet på vej. Begge er lækre og søde, men Dowe er vist lige en anelse mere liderlig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bestilte tid hos Dowe i mandags - mødte op til aftalt tid og blev modtaget af en sød pige, fik aldrig navnet. Gjorde tre - fire ihærdige forsøg på at henlede opmærksomheden på jeg havde en aftale om en time med Dowe, desværre uden held.

Endte med en ganske udemærket massage og et blæs - men ærgrer mig over at det ikke lykkes med Dowe ... især efter at jeg mødte hende på vej ud ... vauw ;-)

Irriterende når de ignorerer at man gentagne gange henviser til den aftalte booking :-( - ved godt jeg kunne have forladt stedet eller sat foden ned, men jeg synes det er svært direkte at fravælge en kvinde når man står overfor hende og hun ikke accepterer en høflig hentydning.

Ja-ja, ved godt at ham der betaler festen bestemmer musikken - men det ligger altså bare ikke til mig at sige “dur ikke” lige op i ansigtet på en smilende pige. Det var jo derfor jeg lavede en booking og en, troede jeg, klar aftale.

Hvad gør I andre i de situationer?

/Eric

Del dette indlæg

Link til indlæg
  Eric69 skrev, den 20.2.2018 at 23:07:

Bestilte tid hos Dowe i mandags - mødte op til aftalt tid og blev modtaget af en sød pige, fik aldrig navnet. Gjorde tre - fire ihærdige forsøg på at henlede opmærksomheden på jeg havde en aftale om en time med Dowe, desværre uden held.

Endte med en ganske udemærket massage og et blæs - men ærgrer mig over at det ikke lykkes med Dowe ... især efter at jeg mødte hende på vej ud ... vauw ;-)

Irriterende når de ignorerer at man gentagne gange henviser til den aftalte booking :-( - ved godt jeg kunne have forladt stedet eller sat foden ned, men jeg synes det er svært direkte at fravælge en kvinde når man står overfor hende og hun ikke accepterer en høflig hentydning.

Ja-ja, ved godt at ham der betaler festen bestemmer musikken - men det ligger altså bare ikke til mig at sige “dur ikke” lige op i ansigtet på en smilende pige. Det var jo derfor jeg lavede en booking og en, troede jeg, klar aftale.

Hvad gør I andre i de situationer?

/Eric

Jeg havde sat bremsen i.(måske)

Du havde jo klart dit på det rene om hvem du havde aftale med. Tror ikke at der vil være dårlig stemning hvis man står fast. Husk at vi er kun en af mange i køen.

8000

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Dowe i går aftes. Hold kæft en dejlig pige. Lille med gode bryster og en fræk røv. Fik en time med alt hvad jeg havde drømt om. Kan kun anbefale hende. Da hun skulle give mig bj troede jeg hun gik efter kondom. Heldigvis ikke. Bare vaske klude - den skulle jo være mere end ren - griner. Og ja hun bliver våd - vild våd. Tror bare det er sådan når der er en mand i nærheden. Selvom jeg med mit slikkeri gjorde en god indsats. Hun elsker sex- helt sikkert. Massagen er jævn. Kan godt nævne flere der på den side er meget bedre. Men det var nu heller ikke det jeg kom efter. Besøg hende bare - I vil ikke fortryde - tror hun rejser til maj.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...