Hop til indhold
Lea

Når man laver en aftale...

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har i 1 år arbejdet som Lea. Det er gået godt og nogenlunde problem frit.

Nu har jeg så startet op som decideret Domina, og så starter balladen. Ud af måske 20 aftaler er 2/3 udeblevet. 

Det er spild af min tid, jeg besvarer 100 mails, laver aftaler, gør mig klar osv. Og så udebliver mændene.

Er der nogen som har et forslag til hvordan man kan sikre sig bedre mod afbrændere? 

Eller er Slaver bare generelt mere useriøse? 

Hilsen Lea/Atea.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et symbolsk depositum måske? 100 kr eller noget i den retning. Så får du lidt ud af det, og de viser at de er seriøse..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har slaver ikke altid villet stikke af ?:D

Nå, seriøst: Det er et tilbagevendende problem, at aftaler brydes, men jeg synes, det lyder meget voldsomt, at det er størsteparten, der udebliver. Det kunne derfor være interessant at vide, om andre dominaer oplever det samme?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når så mange udebliver kunne det jo type på, at et eller andet går galt. Det bedste vil nok være at kontakte andre dominaer og få gennemgået hele dit koncept. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 29 minutter siden:

Kan være mange ikke tør besøge en domina aligevel når det kommer til stykket og fortryder når modet svigter dem.

Hmmm, mon ikke folk har overvejet det nøje inden et førstegangsbesøg? En del gæster er vel også erfarne og ved, hvad de går ind til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 52 minutter siden:

Der findes bare ufattelig mange tidsrøver. Nogle områder værre end andre.

Ja, og det tager vel lidt tid at opbygge lidt erfaring omkring hvem man skal bruge tid på, og hvem man skal si fra.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

Ja, og det tager vel lidt tid at opbygge lidt erfaring omkring hvem man skal bruge tid på, og hvem man skal si fra.  

Ja men det sker stadig at man ikke kan gennemskue dem.

Jeg notere dem simpelten ned på mobilen som afbrænder så det aldrig sker igen fra det nummer som har booket.

Men det er da fucking træls for pigerne og de reelle gæster man må afvise fordi man ikke er ledig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det mærkelige er at som Lea så har jeg ingen problemer med at folk brænder af. Det er som Domina Atea det går helt galt. 

Jeg notere afbrændernes numre. Men det er stadig mega øv at have 5 aftaler og så kun 2 dukker op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke tag, men fik en tanke tag det ikke personligt, men måske er troværdigheden man skal kigge på? er der noget på hjemmesiden i din annonce? måske er du ikke imødekommende nok, måske snakker du ned til din kommende kunder/klienter/gæster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror mange går med en fantasi om at blive domineret og brugt at en Domina. Tanken kommer og går, man prøver at finde steder eller piger, der tilbyder denne form. Tanken bliver stærkere og nu må det prøves. Første step er SMS kontakt, der måske tænder endnu mere for nu er der en Domina, der svarer i den anden ende. Flere skriverier og nu også en aftale - her går det galt for mange for de tør ikke, når det kommer til stykket. 

Har selv besøgt flere Dominaer med meget forskellige oplevelser. Finder man den der forstår ens fantasi gælder det om at holde fast.

Den professionelle Domina må nødvendigvis have info om hvad der tænder og selve fantasien der skal udleves plus selvfølgelig “No-goes” ligesom kodeord er vigtigt.

Tror ikke man kan ændre at Domina aftaler har flere No-shows end almindelige sexaftaler - det er vel også indregnet i beløbet der betales, da det ligger højere end for almindelig sex.

Blot en kommentar :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...