Hop til indhold
Guest Polar

Hvorfor dog den spepsis?

Recommended Posts

Guest Polar

Afstedkommet af egne oplevelser for nylig stiller jeg spørgsmålet: Hvorfor dog den skepsis?

Jeg læser en tråd, hvor man efterlyser en bestemt thaipige i Randers. Jeg går ind og korrigerer en ting, som jeg ved noget om, og kommer i den anledning med en oplysning om en anden thaipige, som jeg med sikkerhed vidste, stadig var i byen, fordi jeg lige havde været på sms med hende. Jeg får så dette fra Steppeulven: Emmee rejste start februar. Hun var senest på Viborgvej i Randers. Jeg citerer så min sms, hvor hun fortæller, at hun skal arbejde på en klinik, som hedder Sunshine. Det får Tommeltot til at foretage en undersøgelse på nettet, og han skriver så:  Ifølge CVR.dk. Så er der ikke registreret noget ejerskifte for nyligt hos Sunshine på Vestre Kirkestræde 10. Nu syntes jeg, at jeg hellere måtte starte en tråd om Emmee og Sunshine, fordi den oprindelige tråd handler om en helt anden pige. Aldrig så snart har jeg oprettet tråden Emmee Randers, før Curiosity føler sig foranlediget til flg. kommentar:  Sunshine har så vidt jeg ved, ikke haft åbent i et par måneder og der er et TIL LEJE skilt i vinduet?! :shock: Curiosity har senere anerkendt, at Sunshine er åben og har dementeret sin påstand både i Thailisten Vest og i min tråd om Emmee Randers.

Det er meget irriterende og også en hel del nedværdigende at blive mistænkeliggjort på den måde. Jeg vidste jo, at jeg havde ret, og hvilken glæde kunne jeg have af at komme med urigtige oplysninger om Emmee og Sunshine? Jeg fatter det ikke. Ville det ikke have været mere passende de herrer at undersøge mine oplysninger, inden man farer til at skrive disse: Arhh ka' det nu osse passe?:cry: Man kunne f.eks. bare tage hen til Sunshine og tage i døren, for at finde ud af det, eller blot acceptere, at manden (mig) har muligvis ret.

Så hvorfor i kære medbrødre: Hvorfor dog den skepsis?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Polar, 

Jeg er ikke noget særligt skeptisk gemyt, tvært om,  og har ingen interesse i at mistænkeliggøre nogen. Men jeg HAR gennem et par måneder, MANGE gange passeret stedet med et "til leje" skilt i vinduet og intet "OPEN" lysskilt, så sent som i onsdags. Derfor synes jeg at jeg er i god tro da jeg stiller spørgsmål ved Sunshines aktuelle status (og der står både "så vidt jeg ved" og spørgsmålstegn! Min "svineheldige" timing,  vil så at jeg skriver denne konstatering, selvsamme dag som de uden synlig varsel genåbner!!!! Og jeg kørte faktisk en omvej, for netop at be-/afkræfte min antagelse, hvorefter jeg dementerede den. 

Det var ikke skepsis fra min side - det var uheldig timet deling af faktiske erfaringer :( shit happens.....

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...