Hop til indhold
Guest Lubovnik

Sunshine massage Randers

Recommended Posts

Der skulle være en pige ved navn Emmee, ifølge @Polar som omtaler hende rosende. Om det er hende på billedet ved jeg ikke, men hører gerne nærmere om den "nye butik", hvis din vej falder forbi :)

Redigeret af Curiosity

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Det er et billede af Emmee. Hun har været i Randers tidligere, og jeg har besøgt hende flere gange forskellige steder. Det er nu ikke bare mig, som omtaler hende rosende. Prøv at søge på navnet, og der vil være flere anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ER Emmee på billederne

har besøgt hende og været meget tilfreds med den behandling jeg har fået

 

stedet: 8

pænt, rent, men præget af ombygning

masssage: 8

ok massage, hun er bestemt blevet bedre men kan godt lære lidt endnu, ikke dyb ryg beh

ekstra: 10

btb med hende er super...

pigen: 10

smuk og sød, flotte implantater, dejlig behandling

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DocX skrev, for 8 timer siden:

Det ER Emmee på billederne

har besøgt hende og været meget tilfreds med den behandling jeg har fået

 

stedet: 8

pænt, rent, men præget af ombygning

masssage: 8

ok massage, hun er bestemt blevet bedre men kan godt lære lidt endnu, ikke dyb ryg beh

ekstra: 10

btb med hende er super...

pigen: 10

smuk og sød, flotte implantater, dejlig behandling

 

Glem det DocX. De bryster har aldrig set en plastic doktor! No Way!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar

Glem det DocX. De bryster har aldrig set en plastic doktor! No Way!

Helt enig Steppeulv:D. De virker fuldstændig naturlige, og så sidder de helt perfekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Polar skrev, for 34 minutter siden:

Glem det DocX. De bryster har aldrig set en plastic doktor! No Way!

Helt enig Steppeulv:D. De virker fuldstændig naturlige, og så sidder de helt perfekt.

Haha, Polar. Ja, sådan husker jeg dem osse sidste sommer. :-)  Snupper et genbesøg i dag, hvis jeg kan få kontakt. Mobilnumrene forvirrer lidt. Eet nr. i annoncetexten og et andet i siden af annoncen!? Nu har jeg prøvet begge, så må vi se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Emmee har lige svaret, men hendes engelske er mildt sagt ikke perfekt, så hendes svar er lidt uklart. Noget med 2. man 1800 eller 1 hr. Men jeg har ikke talt om 2 mænd (hvis det er det hun mener?), eller 2 piger + mig! Kun hende og mig. Hmm. Hat bedt hende uddybe, hvad hun mener. :-) 

Haha. Hun har sendt beskeden forkert. 800 for en time FP med økofransk hele vejen til 800. Så genkender jeg smukkerten igen! ;-) 

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

800 for en time FP og økofransk ? Det er godt nok billigt. Er det hendes normale pris eller fordi du er stamkunde? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
Lubovnik skrev, for 9 timer siden:

800 for en time FP og økofransk ? Det er godt nok billigt. Er det hendes normale pris eller fordi du er stamkunde? ;)

Ja, det er billigt - måske er det et åbningstilbud. Jeg regner mig for at være stamkunde hos hende - har i hvert tilfælde besøgt hende mange gange efterhånden, og jeg har altid betalt 1000 kr. for hendes altid dejlige ydelser inkl. det, som er beskrevet i Steppeulvens indlæg - og mere til;).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...