Hop til indhold

Recommended Posts

 
Den korte version
Sted: 5/10
Dvs middel. Rent håndklæde og varme lokaler trækker op. Toilet/bad kan ikke bedømmes da det ikke blev tilbudt eller efterspurgt. Det er den mest indiskrete indgang til sådan et sted jeg nogensinde har set. Kun nabo-thaistedet har ligeså dårlig en placering. Det trække ned. 
 
Pigen: 7/10
Hun kaldte sig Sofie og var rigtig sød og snakkesagelig. Ingen årsunge men dejlig krop og sødt smil
 
Massagen: 6/10
En halv times hård som jeg kan lide det
 
Ekstra: 8/10
Dejligt langsomt Hj 
 
Pris: 8/10
500kr. For god masssge og en dejlig spiller.
 
Overordnet: 7/10
Klart over middel. Der er gentagelsesfare
 
Den lidt længere version 
Der var igen opbyggede et vist tryk, som en sød thaipige skulle hav lov at hjælpe mig af med. Jeg havde udset mig et sted i Rødovre, men der skulle man ringe for at få adressen. Og jeg havde tomt den annonyme telefon derhjemme.
Jeg havde været på Solnavej 67 for nogle uger siden, hvor jeg stødte ind i en meget lille thai (billede 3). Hun vakte flere faderfølelser end sextanker, så den gang blev det ved massagen.
Jeg ville denne gang vælge en anden.
 
Selvom jeg ikke er nybegynder, så banker hjertet sku lidt, når man står og venter på at døren åbnes, mens 50 mennesker der lige er stået af toget går forbi.
 
Sofie åbnede dog hurtigt døren, og jeg blev vist ind i et lille rum. Jeg bad om en halv times oliemassage, og blev tilbudt en halv time inkl. Svensk afslutning til 500kr. Jeg slog til.
 
Rent håndklæde kom på, og Sofie hentede varmt vand. Og så blev ryg, ben og baller ellers vasket og masseret. Imens gik snakken. Sofie taler rigtig fint dansk, så ingen sprogforbistringer.
Ingen diskrete strejf her. Aftalen var jo klar, men engang imellem kildede hun lige bollerne mens hun grinede.
Olien blev vasket af, og så var det om på ryggen.
 
Sofie  overraskede med at pille og næste at nyde at lege med dilleren. Der var god tid, og det var godt, for uden forgående lir, var den endnu slap.
I stille og rolig stil fik hun min bedste ven på højkant. Hun sad, så jeg kunne røre ved hende , men det lå ikke lige i kortene, at jeg skulle overgramse hende med hænder under tøjet. Jeg tog Sofie lidt på låret og det var det. Men det har nu helt fint, for Sofie var sørme god til at kærtegne både pik og boller.
 
Det gik som det jo skulle, og jeg blev vasket grundigt af.
Kort efter blev jeg lukket ud i endnu en strøm af togpassagerer.
Jeg havde ikke taget tid, men det passede nok meget godt med en halv time. Måske lidt mere.
 
Jeg har på fornemmelsen, at man godt kan lokke Sofie til noget mere, men ikke første gang.
Jeg kommer nok igen, da det er sådan et sted, som sagtens kan fungere som 'basis-go-to-sted' hvis trykket skal afhjælpes.
 
Efterfølgende så jeg billedet af Sofie her på eroguide. Nu er ansigtet maskeret, men kroppen passer nok meget godt. Men billedet giver altså indtryk af en yngre kvinde, end den Sofie jeg mødte. 
 
 
 
 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse!

Kan godt følge dig mht at den ellers søde pige på billede 3 ikke får tankerne over på “ekstra” :-)

Passer mig derfor fint at Sofie ser ældre ud end billederne - hun skal prøves :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...