Hop til indhold
cyklisten

Har nogen besøgt Luna i Søborg?

Recommended Posts

Det er ikke hende som jeg skrev i mit tidligere indlæg.

 

Bonny og Luna er samme person. Og ingen af billederne stemmer overens med den rigtige person. Dog kan Bonny minde lidt om personen.

Jeg har besøgt vedkommende adskillige gange hvor jeg har forladt stedet igen da det er den samme person der kører samme nummer igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
FISHMAN skrev, for 1 time siden:

Det er ikke hende som jeg skrev i mit tidligere indlæg.

 

Bonny og Luna er samme person. Og ingen af billederne stemmer overens med den rigtige person. Dog kan Bonny minde lidt om personen.

Jeg har besøgt vedkommende adskillige gange hvor jeg har forladt stedet igen da det er den samme person der kører samme nummer igen og igen.

samme erfaringer som dig - plus Kika på Amager... godt at vi går igen og ikke støtter at der hele tiden bliver lagt falske fotos/identiteter ud ! rigtig meget spild af tid. Søborg er ikke andet end spild af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt ærgeligt at der er så langt imellem de nye på sjælland. I jylland er der jævnligt udskiftninger på trans området, men her på sjælland sker der næsten ingenting :( Det er de samme personer igen og igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FISHMAN skrev, for 7 minutter siden:

Det er lidt ærgeligt at der er så langt imellem de nye på sjælland. I jylland er der jævnligt udskiftninger på trans området, men her på sjælland sker der næsten ingenting :( Det er de samme personer igen og igen.

ja hvorfor flytter de Shemale / trans sig så meget nogen forklaring p å  det ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
Glatpung skrev, for 7 timer siden:

ja hvorfor skifter de adresse / klinik eller hotel så ofte det gør de da ikke de alm piger  / kvinder 

har desværre erfaring med en masse falske identiteter/fotos og de samme "piger" der dukker op under forskellige navne for at tiltrække nye kunder - specielt Søborg, Østerbro og Sydhavnen er steder man skal berede sig på en alvorlig skuffelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...