Hop til indhold

Recommended Posts

Har her til aften besøgt Laksamun Thai Massage på Sønderport 7 i Aarhus.

Har de seneste dage rejst meget med Bus og fly og følte mig lidt stiv i alle mine kropslige dele og tog til Laksamun

Blev mødt at en sød Thai pige på 30-35 år. Fik den dejligste massage af hende som nærmest gjorde at jeg svævede derfra. Det er det bedste massage jeg har fået i flere år.

Skal snart prøve det igen ! :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

man skulle næsten tro at liderbassen stadig går og angrer hans famøse udtalelser sidste år angående denne stakkels pige som han hængte ud med alverdens dårligdomme ,som vi ikke skal til at rippe op i igen igen da det ikke tjener noget formål men jeg kan kun konstatere at siden liderbassen konstaterede hans fejltagelse sidste år på det gamle hedomax så har han gang på gang rost lille wee til skyerne hvilket hun også fortjener ,da hun er en dejlig pige som absolut stadig er et besøg værd ,hun har ikke glemt at give massage siden hun var i langelandsgade så hun fortjener en god start på sin nye forretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

man skulle næsten tro at liderbassen stadig går og angrer hans famøse udtalelser sidste år angående denne stakkels pige som han hængte ud med alverdens dårligdomme ,som vi ikke skal til at rippe op i igen igen da det ikke tjener noget formål men jeg kan kun konstatere at siden liderbassen konstaterede hans fejltagelse sidste år på det gamle hedomax så har han gang på gang rost lille wee til skyerne hvilket hun også fortjener ,da hun er en dejlig pige som absolut stadig er et besøg værd ,hun har ikke glemt at give massage siden hun var i langelandsgade så hun fortjener en god start på sin nye forretning

Hvorfor bringe gammel historier op fra et andet forum til dette nye?

"som vi ikke skal til at rippe op i igen igen da det ikke tjener noget formål" men er det ikke lige det DU gør? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

man skulle næsten tro at liderbassen stadig går og angrer hans famøse udtalelser sidste år angående denne stakkels pige som han hængte ud med alverdens dårligdomme ,som vi ikke skal til at rippe op i igen igen da det ikke tjener noget formål men jeg kan kun konstatere at siden liderbassen konstaterede hans fejltagelse sidste år på det gamle hedomax så har han gang på gang rost lille wee til skyerne hvilket hun også fortjener ,da hun er en dejlig pige som absolut stadig er et besøg værd ,hun har ikke glemt at give massage siden hun var i langelandsgade så hun fortjener en god start på sin nye forretning

Thaifreak, du får lige nogle punktummer du kan bruge i fremtidige indlæg.

.....................................................................

Iøvrigt hedder det sit famøse indlæg stadig går og angrer hans famøse udtalelser sidste år angående denne stakkels pige som han hængte ud med alverdens ...

hans i ovenstående sætning er tredje person ental, det du ønsker at udtrykke er anden person ental, og det er i dette tilfælde tillægsordet "sit"

Hvad er iøvrigt dit ærinde med dette indlæg?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu at du har så travlt ThaiFreak. Så var det ikke sidste år jeg ved en fejl kom til at hænge Wee ud. Nej det var helt tilbage i December 2009.

Jeg har fortrudt det lige siden. Utroligt nok at du ikke kan glemme det. Har snakket meget med Wee om det og det er glemt fra hendes side og det bør du måske også gøre.

man skulle næsten tro at liderbassen stadig går og angrer hans famøse udtalelser sidste år angående denne stakkels pige som han hængte ud med alverdens dårligdomme ,som vi ikke skal til at rippe op i igen igen da det ikke tjener noget formål men jeg kan kun konstatere at siden liderbassen konstaterede hans fejltagelse sidste år på det gamle hedomax så har han gang på gang rost lille wee til skyerne hvilket hun også fortjener ,da hun er en dejlig pige som absolut stadig er et besøg værd ,hun har ikke glemt at give massage siden hun var i langelandsgade så hun fortjener en god start på sin nye forretning

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en, der kan oplyse om det er i rum/forhæng og om det er på briks/madras.

På forhånd tak.

Det er adskilte rum med dør og med madres på gulvet... Jeg var deromme sidste uge.... Men kommer ALDRIG igen...

En rigtig sød og forvirret thaipige... hun så sgu dejlig ud.....

Men da hun gik igang med massagen tænkte jeg FUCK!! .... Det var den ringeste massage jeg nogensinde har fået, det havde slet intet med massage at gøre.... Og efter 6-7 minutter var hun kommet igennem hele bagsiden af mig... Og bad mig vende mig om ... Sagde til hende at det var lidt hurtigt men hun fattede ikke en skid..... Så jeg vendte mig...

Efter ialt 12 minutter spurgte hun om dilleren skulle have massage... takkede nej og skred ... betalte for en halv time... Men hvor det nedtur når jeg elsker Thai Massage... har hårdt fysisk arbejde, så skal løsnes op et par gange i mdr... Og så støder man ind i sådan en omgang bæ....

Men det er så osse første gang har mødt en så dårlig behandling... Så kommer nok over det... :)

Men kan absolut ikke anbefales at tage derom....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg massage af samme søde forvirrede pige i Fredag´s og der fejlede det sgu ikke noget. Synes hun er ret god til det.

Det er adskilte rum med dør og med madres på gulvet... Jeg var deromme sidste uge.... Men kommer ALDRIG igen...

En rigtig sød og forvirret thaipige... hun så sgu dejlig ud.....

Men da hun gik igang med massagen tænkte jeg FUCK!! .... Det var den ringeste massage jeg nogensinde har fået, det havde slet intet med massage at gøre.... Og efter 6-7 minutter var hun kommet igennem hele bagsiden af mig... Og bad mig vende mig om ... Sagde til hende at det var lidt hurtigt men hun fattede ikke en skid..... Så jeg vendte mig...

Efter ialt 12 minutter spurgte hun om dilleren skulle have massage... takkede nej og skred ... betalte for en halv time... Men hvor det nedtur når jeg elsker Thai Massage... har hårdt fysisk arbejde, så skal løsnes op et par gange i mdr... Og så støder man ind i sådan en omgang bæ....

Men det er så osse første gang har mødt en så dårlig behandling... Så kommer nok over det... :)

Men kan absolut ikke anbefales at tage derom....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fo svar. Jeg har måske misforstået noget - jeg troede, at navnkundige Wee huserede der - hende har jeg nemlig aldrig mødt. Altså endnu et sted, hvor det kan svinge fra den ene yderpol til den anden, som så mange andre Thai-steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for 3 dage siden. Der er et rum med dør og madras på gulvet og et andet "rum" med forhæng og briks. Blev masseret af en kvinde på omkring 40 der er erotisk buttet og har et okay udseende. Hun har dog en jappende massageform, der ikke lige appellerer til mig - virker som om, at hun speeder op for at blive hurtig færdig. Fik et HJ til 2,5 på 5-skalaen. Betalte for en time, men da jeg kom ud i bilen blev min mistanke om japperi bestyrket - der var kun gået 35 minutter fra jeg forlod bilen til jeg sad i den igen - hmm - det var så det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu fik jeg massage af samme søde forvirrede pige i Fredag´s og der fejlede det sgu ikke noget. Synes hun er ret god til det.

Det har helt sikkert ikke været den samme Liderbasse.... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak fo svar. Jeg har måske misforstået noget - jeg troede, at navnkundige Wee huserede der - hende har jeg nemlig aldrig mødt. Altså endnu et sted, hvor det kan svinge fra den ene yderpol til den anden, som så mange andre Thai-steder.

goldfinger hvis du gerne vil møde wee skal du jo blot spørge efter hende for hun er der , det er hende der ejer stedet men det kræver jo at du giver stedet en chance mere ,jeg forstår ikke helt de sidste anmeldelser om forvirrede piger på stedet,for hende har jeg også fået massage af og det var absolut godkendt ,men wee er nok den der giver den bedste massage på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...