Hop til indhold
Sismofytten

Tamia i Svendborg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/244114

Jeg var forbi Kongebakken for at kikke på stedet og få et hurtigt blowjob af Tamia

Hun er en meget slank lille dame med store, flotte bryster, virkelig et lille nips

Hun var sød og serviceminded og var virkelig god til at sutte

Jeg tror jeg må forbi en gang til, til lidt mere end bare et blow, jeg tænder meget på hendes spinkle krop og de store bryster

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes jeg kan kende de billeder fra en anden der var på stedet. Kan sgu næsten ikke være den samme. Husker det som noget af det ringeste jeg har oplevet. Men hun kan jo bare have haft en dårlig dag. Men godt at du fik en god oplevelse... ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede forleden at spørge ind til hvad der var inkluderet i forbindelse med bestilling af tid og om man kunne tilkøbe ekstra (superfransk). Fik bare et fladt "No" svar tilbage og derefter intet svar.

Skal ikke kunne sige om det var en dårlig dag for hende, men jeg følte ikke for at trække mere i den tråd.. Så den gav jeg op på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SydfynsVærste skrev, for 7 timer siden:

Prøvede forleden at spørge ind til hvad der var inkluderet i forbindelse med bestilling af tid og om man kunne tilkøbe ekstra (superfransk). Fik bare et fladt "No" svar tilbage og derefter intet svar.

Skal ikke kunne sige om det var en dårlig dag for hende, men jeg følte ikke for at trække mere i den tråd.. Så den gav jeg op på.

Ikke synderligt serviceminded... Eller også er hendes ordforråd bare stærkt begrænset. Bare sært hvis de ikke "gider" tjene penge. De kan vel ikke være dummere end de godt kan regne ud folk ikke kommer når de har den attitude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...