Hop til indhold
anton45

ide' til rollespil med smæk søges

Recommended Posts

jeg elsker rollen, som den uartig dreng, som skal opdrages på god gammeldags mane' . derfor vil jeg spørger om herinde er nogen, som har nogle ide'er til hvad jeg kan lave af uartigheder, så min "mor" får en rigtigt god grund til at varme min ende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kunne jo bare besøge en domina, og ligge ud med at spytte hende i tomaten, så tror jeg du måske både kan få gratis bollespark og klask i røven inden du smides på porten :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
anton45 skrev, den ‎19‎-‎02‎-‎2018 at 14:36:

jeg elsker rollen, som den uartig dreng, som skal opdrages på god gammeldags mane' . derfor vil jeg spørger om herinde er nogen, som har nogle ide'er til hvad jeg kan lave af uartigheder, så min "mor" får en rigtigt god grund til at varme min ende

Du kan da ikke være meget uartig, når du ikke selv kan finde på uartigheder;) Men jeg skal da gerne hjælpe dig med lidt. Din "mor" kunne overraske dig imens du sidder og leger med tissemand. Du kunne også lurer på din "mor" imens hun skrifter tøj, går i bad eller tisser. Måske har du ikke lyst til at komme i skole, da du ikke har lavet din danske stil, så du lyver dig syg. men din "mor" er så snu at hun beder dig om at ligge dig på mave, så hun kan tage din temperatur , da du ikke er syg vanker der naturligvis smæk. Din "mor" kan også når hun gik dig smæk, sprede dine baller, og skælde dig ud over at du er beskidt bagi, dette straffes naturligvis med flere smæk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...