Hop til indhold
Guest Peter26

Motel/Værelse i Aarhus

Recommended Posts

Guest Peter26

Hej,

Jeg søger et billigt sted i Aarhus, gerne motel eller værelse enten nogle timer eller maks en dag. Det er sådan at jeg har fundet en SB men hun er ikke meget for at køre til Randers og besøge mig så jeg vil gerne finde et sted og være sammen med hende i Aarhus. 

Håber i kan hjælpe og kan henvise nogle steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Peter26 skrev, for 56 minutter siden:

Hej,

Jeg søger et billigt sted i Aarhus, gerne motel eller værelse enten nogle timer eller maks en dag. Det er sådan at jeg har fundet en SB men hun er ikke meget for at køre til Randers og besøge mig så jeg vil gerne finde et sted og være sammen med hende i Aarhus. 

Håber i kan hjælpe og kan henvise nogle steder 

Hej der er et fint udvalg. Bl.a “Havnehotellet”( BB hotel), La Tour, Cab Inn m.fl go fornøjelse :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Peter26 skrev, for 59 minutter siden:

Hej,

Jeg søger et billigt sted i Aarhus, gerne motel eller værelse enten nogle timer eller maks en dag. Det er sådan at jeg har fundet en SB men hun er ikke meget for at køre til Randers og besøge mig så jeg vil gerne finde et sted og være sammen med hende i Aarhus. 

Håber i kan hjælpe og kan henvise nogle steder 

Google er din ven 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...