Hop til indhold
Norwegian43

Massage i Ålborg

Recommended Posts

jeg besøger ind imellem Aalborg og har lidt erfaringer som gerne deles med vort broderfolk nordpå.

Book ind på Comwell Hvide hus.

Gå til højre 100 meter ind mod centrum. S&K Thai Massage tilbyder det hele. Har haft god oplevelse der. FP.

Hvis optaget/lukket, så gå 100 meter længere, på samme side af gaden til nr. 26. Jeg har ikke selv frekventeret, men anden anmeldelse melder OK.

Hvis du heller ikke har held der, så gå 100 meter længere til Prinsensgade og drej ned heraf, efter 100 meter ved hjørnet af Danmarksgade, på venstre hånd ligger der også en thaimassage hvor jeg har haft OK oplevelse. FP med en afløser, ved ikke om det er på daglig menu. Husker ikke navnet på stedet, men det er der stadig.

Så kan du herefter gå 200 meter ned ad Danmarksgade til Royal Thaimassage. Giver vist også FP. Har selv haft mindre god oplevelse der, men til tider er det vist OK.

Hvis du stadig ikke har haft heldet med dig, så kan du gå 200 m op på Vesterbro igen, ca. nr. 50, der ligger også en thaimassage, men ikke en hvor jeg ved hvad der tilbydes. Er dog ret sikker på at der tilbydes en eller anden form for afslutning.

Før broen på venstre hånd: Der ligger en i kælderen, den springer du bare over, de tilgodeser ikke dine ønsker med mindre du bare vil have massage, så du kan klare den videre færd.

I Nørresundby lige over broen (5-600 m, vældig pæn gåtur) kig til venstre når du er ved at nå enden på broen, det hedder vist Brogade: Siam Thaimassage. I hvert fald BJ, måske mere og sød kvinde.

Eller hold til højre lige når du er kommet over broen (Østerbrogade), gå 1-200 meter, så ligger der endnu en thaimassage med FP, husker ikke navnet men det var også en vældig sød noget kraftig pige.

Hvis du herefter ikke har heldet med dig: Gå tilbage over broen, 1' gade til venstre, gå 2-300 meter, så kommer på højre hånd Jomfru Anegade, gå ind og få en øl og en gammel dansk til at varme dig på, og se hvad der ellers sker i byen.

Når du kommer tilbage til hotellet vil du have gået omkring 3 km - i 10 graders kulde og blæst hvis der er tale om næste uge - men det er jeg sikker på ikke generer folk fra vintersportsnationen Norge.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...