Hop til indhold
Fyn67

Betaling på sugardaters.dk

Recommended Posts

Jeg har hidtil haft den opfattelse, at sugarbabes kunne oprette sig gratis på sugardaters.dk. Men så hørte jeg i går aftes fra en sugarbabe, at piger/kvinder også skal til at betale for at have en profil. I hvert fald hvis de ønsker at kunne se billeder og skrive beskeder.

Har andre hørt det samme og er der evt. sugarbabes herinde, der kan be- eller afkræfte det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
Fyn67 skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har hidtil haft den opfattelse, at sugarbabes kunne oprette sig gratis på sugardaters.dk. Men så hørte jeg i går aftes fra en sugarbabe, at piger/kvinder også skal til at betale for at have en profil. I hvert fald hvis de ønsker at kunne se billeder og skrive beskeder.

Har andre hørt det samme og er der evt. sugarbabes herinde, der kan be- eller afkræfte det?

 

Nej. Det er gratis for kvinder. De skal ikke betale. Om det så ændre sig, det tør jeg ikke sige. 

Kh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Betaling afhænger af om du er udbyder 

Retfærdighed skrev, Lige nu:

Nej. Det er gratis for kvinder. De skal ikke betale. Om det så ændre sig, det tør jeg ikke sige. 

Kh

Betaling afhænger af om du er sugarbabe/boytoy eller sugardaddy/sugarmamma. Dvs. at kvinder også skal betale, hvis de er på jagt efter ungt kød. 

Det er dette, der er årsagen til, at siden overholder ligestillingsloven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyn67 skrev, 1 time siden:

Jeg har hidtil haft den opfattelse, at sugarbabes kunne oprette sig gratis på sugardaters.dk. Men så hørte jeg i går aftes fra en sugarbabe, at piger/kvinder også skal til at betale for at have en profil. I hvert fald hvis de ønsker at kunne se billeder og skrive beskeder.

Har andre hørt det samme og er der evt. sugarbabes herinde, der kan be- eller afkræfte det?

 

De har lige lavet et nyt sugarbabe abonnement så babes har mulighed for at være anonyme. Den mulighed har vi ikke med det gratis abonnement. Det virker dog til at være mest relevant for de mere professionelle piger derinde, så er et lidt mærkeligt skridt fra Sugardaters side :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Retfærdighed
decameron skrev, 1 time siden:

hvis du ikke har profilfoto, selv kan du ikke se andres profil fotos, uden at betale , som kvinde ??

Netop, hvis man ikke selv har foto på, kan man heller ikke se andre. Kun hvis man har i privat album som åbnes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
NewInTheIndustry skrev, 1 time siden:

De har lige lavet et nyt sugarbabe abonnement så babes har mulighed for at være anonyme. Den mulighed har vi ikke med det gratis abonnement. Det virker dog til at være mest relevant for de mere professionelle piger derinde, så er et lidt mærkeligt skridt fra Sugardaters side :)

Er det derfor man ind imellem ikke kan søge på en bestemt pige? De findes simpelt hen ikke når man søger, selv om man ellers har kontakt med dem. Ved godt jeg kan spørge en af dem, men har aldrig fået gjort det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 24 minutter siden:

Er det derfor man ind imellem ikke kan søge på en bestemt pige? De findes simpelt hen ikke når man søger, selv om man ellers har kontakt med dem. Ved godt jeg kan spørge en af dem, men har aldrig fået gjort det.

Det ved jeg ikke noget om, den største årsag til at man ikke kan finde folk, skyldes aldersfilter. Dette kommer man dog udenom, hvis pigen har besøgt din profil først :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 51 minutter siden:

Er det derfor man ind imellem ikke kan søge på en bestemt pige? De findes simpelt hen ikke når man søger, selv om man ellers har kontakt med dem. Ved godt jeg kan spørge en af dem, men har aldrig fået gjort det.

Du er nok blokeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
NewInTheIndustry skrev, for 1 time siden:

Det ved jeg ikke noget om, den største årsag til at man ikke kan finde folk, skyldes aldersfilter. Dette kommer man dog udenom, hvis pigen har besøgt din profil først :)

Dvs. hvis pigen har sat aldersfilter op kan jeg ikke finde hende?

I det sidste tilfælde har hun besøgt min profil først.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 37 minutter siden:

Dvs. hvis pigen har sat aldersfilter op kan jeg ikke finde hende?

I det sidste tilfælde har hun besøgt min profil først.

Hvis hun har aldersfilter kan du ikke finde hende i en søgning, hvis din alder på din profil er uden for hendes aldersinterval :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
NewInTheIndustry skrev, for 47 minutter siden:

Hvis hun har aldersfilter kan du ikke finde hende i en søgning, hvis din alder på din profil er uden for hendes aldersinterval :)

OK, tak for svar, så er det nok dér forklaringen ligger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 46 minutter siden:

OK, tak for svar, så er det nok dér forklaringen ligger.

Hvis du kan se hun har besøgt dig kan du finde og se hendes profil under hvem har besøgt min profil

Men ikke hvis du er blokeret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...