Hop til indhold
Kim Madsen

Sex med eller uden?

Recommended Posts

Hey.

Har du været ude for at man møder en ultra lækker GP som sætter dit hjerte og lyster total i brænd som man først har betalt sex med gummi og så senere vil have sex uden gummi med hende i forløbet og spørger hende og hun vil acceptere dette for enten et extra beløb eller hun flår gummi af din pik og propper din pik tilbage i fissen igen og boller videre med dig?

Først og fremest går jeg ind for sikker sex men er blevet fristet ret mange gange og tilbudt uden på det seneste af Ungareske ungpiger og Polske.

Er dette nu et nyt trick at få kunde på eller flere penge med priser uden dem med gummi?

Hvad siger du /din moral omkring dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke et spørgsmål om moral, men et spørgsmål om, hvilken risiko du er villig til at løbe.

Normalt vil jeg kun dyrke sex, men det er med liderlighed som med det at være påvirket, det flytter grænser.

Det er i mine øjne helt ok aldrig at ville indgå nogen risiko, men fri mig for moralske kvababbelser omkring folk, der lader sig rive med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Det med det sikre eller ej skal jeg ikke gøre mig herre over. Jeg er selv ved at runde en rund fødselsdag for snart en hel del gange, og selv om jeg ikke som sådan opsøger bb har jeg aldrig haft eftervirkninger selv om det har hændt en hel del gange; men jeg stikker den heller ikke i hvem som helst en mørk nat på Vesterbro.

Om det er et trick eller ej kan jeg ikke se; tilbyder du selv extra beløb styrer du det jo selv, og flår hun selv gummi af og popper den indendørs igen, ja, så er det jo hendes valg uden ekstra betaling, formodentlig fordi hun er liderlig...

Så nyd det når det sker, bestem selv om der skal betales eller ej, og vær blot varsom med hvor du stikker den hen; men det er du vist så erfaren at man ikke skal belære dig om. Carpe diem...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 13 minutter siden:

Hey.

Har du været ude for at man møder en ultra lækker GP som sætter dit hjerte og lyster total i brænd som man først har betalt sex med gummi og så senere vil have sex uden gummi med hende i forløbet og spørger hende og hun vil acceptere dette for enten et extra beløb eller hun flår gummi af din pik og propper din pik tilbage i fissen igen og boller videre med dig?

Først og fremest går jeg ind for sikker sex men er blevet fristet ret mange gange og tilbudt uden på det seneste af Ungareske ungpiger og Polske.

Er dette nu et nyt trick at få kunde på eller flere penge med priser uden dem med gummi?

Hvad siger du /din moral omkring dette?

Er sket for mig mere end 10 gange. Dog har det alle, undtagen 1 enkelt gang, været danske piger. Har på nær 2 "smuttere" altid sagt nej tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved godt med mig selv at jeg kan lade mig rive med i fristelse til uden, når legen går ualmindelig godt. 

Besøger ikke piger der annoncere med sex uden gummi. Så undgår jeg den fristelse som ekstra ydelse ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Madsen skrev, for 18 timer siden:

og propper din pik tilbage i fissen igen og boller videre med dig?

I Cebu var der en kvinde på 26 år der kontaktede mig gennem tinder. Vi aftalte 2000php=228 (har senere fundet ud af, at jeg kunne havde sluppet med 1000 php) Hun havde en masse sexede tøj med fordi hun lige var steget ned fra en gogo-bar-scene og direkte hen til mit hotelværelse. 

Hun viste mig sit tøj og jeg fik den vilde idé, at jeg gerne ville se hende i den ene af dem. Så jeg bad hende om at tage den på. Og det gjorde hun så. Det var en ting der mindede om en sexede udgave af en heldragt badedragt lavet af tandtråd og små lommetørklæder. Du kan lige se det for dig, ik? Nå men jeg havde kondomerne klar til det vi skulle lave. Jeg slikkede dragten af hende og så begyndte mit livs frækkeste knald. 

Hun blev så smask hamrende liderlig, at hun ikke kun vente til at jeg fik kondom på. Hun lå og tiggede mig om at stikke den ind nu!!!!. Så jeg tænkte. Det er mange år siden jeg har været oppe i en kvinde uden kondom. Så jeg skal lige prøve, og så kan jeg jo altid trække mig ud igen, og tage kondom på. (ja ja jeg VAR dum) Men da jeg endelig trykkede den i bund blev hun så vild og klynkede så frækt, at jeg bare blev ved med at støde. Efter jeg var kommet første gang lå vi og snakkede. Og så ville hun sku igen. Så igen vildt våd, klynkende og tiggende om min pik. Nu da jeg jo lige som havde fået det jeg så kunne få ved at være oppe i hende, så tænkte jeg. Du får ikke mere STD end du allerede måske har fået. Så jeg stak den op igen. 

Efter en lille stund hvor vi snakkede ville hun så igen. Men der måtte min fysik på midt 40'erne, altså stoppe. Jeg kunne ikke mere. 

Jeg har aldrig oplevet et folk mere liderlig end Fili'erne. I kan skrive hvad i vil, men når en pige er sjask våd, klynker og vrider sig. Så hun altså lidelig. Man kan godt fake det våde, men så skal man lige inden smøre noget vaseline på. Og så ville den være våd med det samme og ikke tør først. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 18 timer siden:

 

men fri mig for moralske kvababbelser omkring folk, der lader sig rive med.

Hele dette land er styret af en, for nogle, skjult moral. Vi "styrer" hinandens adfærd vha den verste moral man kan have. Janteloven. Jeg kan tro på, at jeg er hævet over janteloven, men så hælder jeg bare blår i øjnene på mig selv. Jeg er jo en del af vores samfund med alle dens love og regler. Jeg elsker sku danmark, men for fanden jeg kan også godt være træt af dem moral, vi hele tiden fortæller os selv, er så satans god.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sq aldrig oplevet at en gp nærmest har flået kondomet af mig. Jeg må være et ringe knald. Tanken om at knalde en gp uden kondom ligger nok latent i de fleste. Jeg har bare ikke nerverne til det. Lysten har endnu ikke overtrumfet fornuften...endnu, altså. Når jeg så sexer med andre end gp'ere har jeg ikke et problem med det. Det er nok mærkeligt, men sådan er det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg går en lang bue udenom kvinder som skriver “uden condom”, men har prøvet enkelte kvinder der var så intense og indlevende, at jeg slet ikke husker kondomet kom på. Se DET er en kvalitet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...