Hop til indhold
Guest WhoKnowsWhat

Træt af annonce-fusk..!!

Recommended Posts

Guest WhoKnowsWhat

Hvor er jeg træt af annonce-fusk..!! 

Der er så mange, som spørger om nogen har været ved kvinden, og mange af dem er fuskere. 

Racheldiva fusker også med billeder af én anden kvinde. Jeg har mere end én gang skrevet til annoncelight.dk - men intet svar. Og der er indtil flere herinde, som skriver om hende... 

Naja / annoncelight.dk fusker også med billederne, men hvis hendes forretning går lige så godt, som antallet af hendes annoncer, så går det vist rimeligt. 

Der er ét fåtal af de udenlandske kvinder, som f.eks. bruger en avis - og det ta'r jeg hatten af for. 

Hvis vi nu siger, at du skal ned og købe ét 55" fjernsyn, men kommer hjem med ét 32" i stedet. 

Vil du så brokke dig..? 

Der er vel ingen tvivl om, at dem som har siderne, hvor kvinderne annoncerer, kun tænker på penge, og gi'r 000 kr. for, at vi bliver snydt. 

Så, hvad skal man gøre..? 

Der er nok ikke noget, at gøre når én overlækker brun pige tilbyder sig. Men så betyder det jo ikke så meget når hun ser én hel anderledes ud når I kommer der, vel..? 

Føj. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper
WhoKnowsWhat skrev, 1 time siden:

Hvor er jeg træt af annonce-fusk..!! 

Der er så mange, som spørger om nogen har været ved kvinden, og mange af dem er fuskere. 

Racheldiva fusker også med billeder af én anden kvinde. Jeg har mere end én gang skrevet til annoncelight.dk - men intet svar. Og der er indtil flere herinde, som skriver om hende... 

Naja / annoncelight.dk fusker også med billederne, men hvis hendes forretning går lige så godt, som antallet af hendes annoncer, så går det vist rimeligt. 

Der er ét fåtal af de udenlandske kvinder, som f.eks. bruger en avis - og det ta'r jeg hatten af for. 

Hvis vi nu siger, at du skal ned og købe ét 55" fjernsyn, men kommer hjem med ét 32" i stedet. 

Vil du så brokke dig..? 

Der er vel ingen tvivl om, at dem som har siderne, hvor kvinderne annoncerer, kun tænker på penge, og gi'r 000 kr. for, at vi bliver snydt. 

Så, hvad skal man gøre..? 

Der er nok ikke noget, at gøre når én overlækker brun pige tilbyder sig. Men så betyder det jo ikke så meget når hun ser én hel anderledes ud når I kommer der, vel..? 

Føj. 

 

det må jo virke - ellers gad de vel ikke fuske - hovedårsagen til at jeg søger rundt på eroguide når jeg får lyst til at prøve en ny tøs - på markedet for transer er det endnu værre !!! 50% chance for at møde den der annoncerer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 3 timer siden:

Hvor er jeg træt af annonce-fusk..!! 

Der er så mange, som spørger om nogen har været ved kvinden, og mange af dem er fuskere. 

Racheldiva fusker også med billeder af én anden kvinde. Jeg har mere end én gang skrevet til annoncelight.dk - men intet svar. Og der er indtil flere herinde, som skriver om hende... 

Naja / annoncelight.dk fusker også med billederne, men hvis hendes forretning går lige så godt, som antallet af hendes annoncer, så går det vist rimeligt. 

Der er ét fåtal af de udenlandske kvinder, som f.eks. bruger en avis - og det ta'r jeg hatten af for. 

Hvis vi nu siger, at du skal ned og købe ét 55" fjernsyn, men kommer hjem med ét 32" i stedet. 

Vil du så brokke dig..? 

Der er vel ingen tvivl om, at dem som har siderne, hvor kvinderne annoncerer, kun tænker på penge, og gi'r 000 kr. for, at vi bliver snydt. 

Så, hvad skal man gøre..? 

Der er nok ikke noget, at gøre når én overlækker brun pige tilbyder sig. Men så betyder det jo ikke så meget når hun ser én hel anderledes ud når I kommer der, vel..? 

Føj. 

 

Dette fuske billede scame er vildt brugt desværre. For mit vedkommen bruger jeg lidt tid på at checke FP ud. Hovede reglen for mig bliver hvis jeg møder op på aftalt sted og pigen er en anden for hun et møgfald og så skrider jeg sku.

Dog vil siges...har sku da mødt andre en dem på billedet som så væsenlig bedre ud og fået fuld valuta og nedslag i prisen da jeg forlangte dette pga fusk billeder ..med fuld forståelse nogle gange og andre gange med vild brok men så skrider jeg bare.

Husk på det er din pengepung de vil have sku ikke din pik og personlighed.

Så lidt har man at sige ikk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...