Hop til indhold
19517

Jeg tør ikke spørge

Recommended Posts

Jeg tør ikke spørge en pige, om hun vil slikke mig i stjernen. Jeg har prøvet, at hun har slikket tæt på, men ikke helt lige der. 

Tør du spørge?

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tør ikke spørge en pige, om hun vil slikke mig i stjernen. Jeg har prøvet, at hun har slikket tæt på, men ikke helt lige der. 

Tør du spørge?

Hej.

 

Du kan da bare finde en som tilbyder sorte kys

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
19517 skrev, for 43 minutter siden:

Jeg tør ikke spørge en pige, om hun vil slikke mig i stjernen. Jeg har prøvet, at hun har slikket tæt på, men ikke helt lige der. 

Tør du spørge?

Jeg spørger hvis jeg gerne vil slikkes/slikke. Hvis manden "stritter" så meget med hans bagdel af mit ansigt/tunge kan være der tolker jeg det som en invitation.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

 kan være der tolker jeg det som en invitation.

hmmm. måske er jeg bare dårlig til at stritte med min røv. På Filippinerne var der en dejlige pige der slugte alt hvad jeg havde. Hun slikkede nede under pungen og det var vildt frækt. det kunne jeg godt vende mig til. når jeg ser det på film, altså at en mand bliver slikket, syntes jeg det ser ulækket ud, men jeg vil gerne selv prøve. måske er det bare fordi, at mandens huld tit er behåret og grimt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
19517 skrev, for 5 minutter siden:

hmmm. måske er jeg bare dårlig til at stritte med min røv. På Filippinerne var der en dejlige pige der slugte alt hvad jeg havde. Hun slikkede nede under pungen og det var vildt frækt. det kunne jeg godt vende mig til. når jeg ser det på film, altså at en mand bliver slikket, syntes jeg det ser ulækket ud, men jeg vil gerne selv prøve. måske er det bare fordi, at mandens huld tit er behåret og grimt. 

Jeg synes slet ikke en behåret mand er grim, og jeg har intet imod at slikke og sutte, selvom der er hår, blot hygiejnen er i orden.

Som en anden skriver i din tråd så spørg om det er noget kvinden tilbyder hvis det ikke fremgår af annoncen -  Rigtig god fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
19517 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tør ikke spørge en pige, om hun vil slikke mig i stjernen. Jeg har prøvet, at hun har slikket tæt på, men ikke helt lige der. 

Tør du spørge?

Jeg har ingen problemer med at spørge. Har været ude for at FP beordrede mig til at hul 1 og 2 på skift uden mere betaling da hun var så mega liderlig og tændt og var selv vild med sorte kys. Personligt er jeg ret åben over for dette hvis lejligheden byder men kemi renlighed går sammen hånd i hånd.

Har fået flest nej'er og 20% godtager dette under arkten som del i sexlegen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Elsker at give og modtage "sorte kys" og har ingen problemer med at spørge. Hvis det er hos en GP, så tænk lidt som i en butik hvor du ikke lige kan se varen på hylden, sørg efter den, det værste der kan ske, er at du får et venligt nej. :-) God fornøjelse !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Pigerne er vant til at blive spurgt om alle mulige og umulige ting..

Jeg spørger tit til det. Har aldrig oplevet andet end et høflig nej eller hun er gået igang med det. Min successrate ligger desværre ikke oppe på 20 % som Kim Madsen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

JA - spørger man ikke, får man intet svar og går jo muligt glip af noget, som man selv er vild med, tænker jeg...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...