Hop til indhold
Libido

Panom Thai massage Odense

Recommended Posts

Har besøgt stedet før, lige efter det åbnede ( efterår 2011) og fået en herlig og meget kyndig omgang oliemassage ! Men ingen ekstra !

Første gang var der ikke lagt op til noget, og massagen foregik med 2 brikse i samme rum, og med en rumindeling udført af interimistiske lagenophæng ! Ikke de bedste rammer for lidt ekstra spass.

Men jeg havde ikke helt afskrevet muligheden, og måtte ihvertfald sande, at kvaliteten af massagen havde været i top !

Tilskyndelsen denne gang var dog ikke almen kriller i underetagen, men det faktum at undertegnede havde forstrukket et og andet, i forbindelse med noget løft !

Denne gang møder jeg indehaveren ! En sød smilende slank kvinde, på velnok omrking 30-35 somre.

Jeg sætter hende ind i situationen ( altså det med ryggen... ;) ) og spørger hende hvad hun vil anbefale. Hun anbefaler klart klassisk thai-massage. Gys....

Men jeg fortryder ikke hendes anbefalede valg. Rigtig thai-massage er mere effektiv til lindring/helbredelse af dårligdomme ! Og det bliver bestemt en hård omgang, hvor jeg må gispe adskillige gange ! Men hold da op hvor er hun dygtig. Jeg får virkelig valuta for pengene ( kr. 300/t)

og kan mærke stor forbedring, med anbefaling af en snarlig 2. behandling snarest.

Fik jeg fortalt at jeg blev budt at tage et par grønne "pludre-bukser" på,uden på boxershortsene, i lighed med den type kiruger har på ? Ingen antydning af noget ekstra !

Min vurdering, at det er et af de bedste steder på fyn at modtage god og virkningsfuld massage !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft samme gode oplevelse som Libido.

Jeg har besøgt stedet i foråret 2012 og igen for et par uger siden. Begge gange er jeg blevet anbefalet rigtig thaimassage, og begge gange har det været virkelig godt. Det har fjernet mine problemer i ryggen.

Jeg kan ligeledes bekræfte, at jeg også blev udstyret med disse særlige grønne bukser - meget usexet - og der var heller ikke nogen form tilbud om noget ekstra. - Hvilket selvfølgelig kan være lidt ærgerligt, for hun ser brandgodt ud.

Men er fantastisk thaimassage var det begge gange, og det virkede efter hensigten, så jeg kommer helt sikkert igen for massagens skyld.

Godt nytår til jer alle!

Bamsefar.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...