Guest HansHenrik222 Skrevet 18. Februar, 2018 Nogen der har erfaring med SødeT? https://sugardaters.dk/show?alias=SødeT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fick 112 Skrevet 18. Februar, 2018 selv om hun er sidst i fyrrende ,er hun usædvanlig velholdt..super flotte bryster og lækker røv,solbrun og afbleget hår. hun er total piksyg ,og elsker stor pik,siger hun elsker ,at kunne mærke det i fissen i flere dage ,når hun har fået pik. kender hende fra tidligere inden hun blev sugarbabe. Jeg har lige mødt den vildeste 18 årige pige i kongeriget Danmark tror jeg,og jeg var hendes første på sugardaters. skriver om denne vidunderpige senere…fick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 20. Februar, 2018 Fick skrev, den 18/2/2018 at 22:30: selv om hun er sidst i fyrrende ,er hun usædvanlig velholdt..super flotte bryster og lækker røv,solbrun og afbleget hår. hun er total piksyg ,og elsker stor pik,siger hun elsker ,at kunne mærke det i fissen i flere dage ,når hun har fået pik. kender hende fra tidligere inden hun blev sugarbabe. Jeg har lige mødt den vildeste 18 årige pige i kongeriget Danmark tror jeg,og jeg var hendes første på sugardaters. skriver om denne vidunderpige senere…fick Hvor har du mødt hende tidligere ... I en anden form for ''prostitution''? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 25. Februar, 2018 HansHenrik222 skrev, den 18/2/2018 at 14:22: Nogen der har erfaring med SødeT? https://sugardaters.dk/show?alias=SødeT Nu er et op over jeg skal besøge hende? Er det slet ingen der har mødt hende for nylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 258 Skrevet 26. Februar, 2018 Er hun stadig på SD...for jeg kan ikke se hende?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest HansHenrik222 Skrevet 26. Februar, 2018 maxmuld skrev, for 5 timer siden: Er hun stadig på SD...for jeg kan ikke se hende?? Du har ret hun må have sex slettet sin profil ..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
decameron 170 Skrevet 26. Februar, 2018 HansHenrik222 skrev, for 45 minutter siden: Du har ret hun må have sex slettet sin profil ..... Det er nok fordi du har mødt hende og hun dig )))) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sting55 14 Skrevet 24. Maj, 2018 hun er aktiv igen ogkalder sig nu BlondSweetGirl og er fra Struer har mødt hende hun er langt fra ung men en godt knald men 1500 kr er lidt dyrt måske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg