Hop til indhold
Guest Fynfyr86

18-19 årig pige søges..

Recommended Posts

Guest Fynfyr86

Halløjsa, er jeg så heldig der en en der kan hjælpe med og finde en fræk18-19 årig pige der er med på lidt sjov? Gerne PB..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, den 18/2/2018 at 13:58:

Halløjsa, er jeg så heldig der en en der kan hjælpe med og finde en fræk18-19 årig pige der er med på lidt sjov? Gerne PB..

Du kan da vente på hende her kommer igen:

Men hun er godt nok ikke dansk men spansk. Så det du'r vel ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fynfyr86
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Du kan da vente på hende her kommer igen:

Men hun er godt nok ikke dansk men spansk. Så det du'r vel ikke?

Arg, jeg kunne lokkes!! Dog er jeg ikke meget for at skulle til storbyen, sidst endte det med en parkerings bøde, og kvinden var optaget trods aftalt tidspunkt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fynfyr86 skrev, for 3 timer siden:

Arg, jeg kunne lokkes!! Dog er jeg ikke meget for at skulle til storbyen, sidst endte det med en parkerings bøde, og kvinden var optaget trods aftalt tidspunkt;-)

Ja man kan ikke bare parkere traktoren hvor man vil...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Hvis i tror på at Amanda kun er 18 år , så bliver i godt snydt , hun er væsentlig ældre , men dermed ikke sagt hun kan ikke være en mulighed.

God dag Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, 1 time siden:

Hej

Hvis i tror på at Amanda kun er 18 år , så bliver i godt snydt , hun er væsentlig ældre , men dermed ikke sagt hun kan ikke være en mulighed.

God dag Ara

Hej

Har aldrig mødt hende så har ikke rigtig nogen mening om hendes alder ud over det hun selv skriver - og hvorfor skulle det også passe. Men hvor har du din information om "væsentlig ældre" fra og hvor gammel er hun?
Det er vist meget alm. at nogle/mange glædespiger lige trækker et par år eller 10-20 stykker fra deres alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...