Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte i går ny thai-pige på en af byens velkendte adresser. 

Har været det før, og så nu frem til at stedet eventuelt havde fået et kvalitetsløft. 

Men desværre, den halve times massage inkl sex som jeg bestilte, indeholdt lidt tilfældigt gnubbe på ryggen og på bagsiden af benene. Alt for hurtigt kom ordren "turn around", efterfulgt af lidt slikkeri som egentligt var ret godt, på med regnfrakken og ride mig til udløsning. Det hele uden at den ret kønne og bløde thai-pige på ca 25 var rigtigt til stede. Alt for meget maskin-sex. Jeg var ude af døren efter et kvarter, uden at have fået rigtig massage eller nærvær fra pigen. 

Alt i alt en tvivlsom oplevelse, jeg plejer at frekventere GP'er i Vejle, og det gør jeg også fremover. Risiko for gentagelse i Kolding er minimal.

Stedet 4

Massagen 1

Sex 4

Pigens krop 8 - Pigens væremåde 5

https://annoncelight.dk/showad/226425

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keep it simpel

Dem der har den afdeling i Låsbygade - har også den i Fredericia og på Varde vej i Vejle...

Alle de 3 steder synes jeg man får dårlig service...så det er åbenbart en aftalt kultur fra hende der bestyrer dem at sådan skal de være ved kunderne....

Del dette indlæg

Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 22 minutter siden:

Dem der har den afdeling i Låsbygade - har også den i Fredericia og på Varde vej i Vejle...

Alle de 3 steder synes jeg man får dårlig service...så det er åbenbart en aftalt kultur fra hende der bestyrer dem at sådan skal de være ved kunderne....

Hvilke klinikker hentyder du til?

Bare for at undgå at besøge dem, hvis det er standarden. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest keep it simpel

Det er på Norgesgade 11 i Fredericia og på Vardevej 54 i kælderen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 6 timer siden:

Det er på Norgesgade 11 i Fredericia og på Vardevej 54 i kælderen...

Takker og bukker, har begge dele. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Blander mig lidt i replikkerne. Vardevej i Vejle, har lige Kneppet en ladyboy efter alle kunstens regler.

Udseende og service var i,top, bare ikke 100% min type. Men super sød.

Havde tænkt på Norgesvej, men hvis det er dårligt, såvel. 

Besøgte Låsbygade i Kolding da den sidste pige var der, lignede billederne men havde født og var temmelig løs i betrækket omkring 

Maven og gav en ligegyldig gang massage og nøjagtig samme kedelige sex tur. Hun ville gerne køre (programmet ) kunne man fornemme.

Og det var søndag om formiddagen, jeg var første kunde, så lidt mere entusiasme, plz.

Pigen på billederne ser ellers godt ud, lidt fraværende måske.

Romeomand 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romeomand skrev, den 20/2/2018 at 12:28:

Blander mig lidt i replikkerne. Vardevej i Vejle, har lige Kneppet en ladyboy efter alle kunstens regler.

Udseende og service var i,top, bare ikke 100% min type. Men super sød.

Havde tænkt på Norgesvej, men hvis det er dårligt, såvel. 

Besøgte Låsbygade i Kolding da den sidste pige var der, lignede billederne men havde født og var temmelig løs i betrækket omkring 

Maven og gav en ligegyldig gang massage og nøjagtig samme kedelige sex tur. Hun ville gerne køre (programmet ) kunne man fornemme.

Og det var søndag om formiddagen, jeg var første kunde, så lidt mere entusiasme, plz.

Pigen på billederne ser ellers godt ud, lidt fraværende måske.

Romeomand 

Ladyboy lyder ret interessent, hvilket hus nr. på Vardevej holder de til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja og når man så siger det til dem lukke de for din telefon 

Meera er ikke Låsbygade nu men i Fynsgade 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ph2 skrev, for 8 timer siden:

ja og når man så siger det til dem lukke de for din telefon 

Meera er ikke Låsbygade nu men i Fynsgade 

Rettelse ph2 hun hedder Meena og Fynsvej ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var lige på besøg ved Meena i dag. til en gang B2B  ( halv time ) med et øko blæs .. Det er først gang jeg prøver hende, super lækker thai body, uden nogen form for bryster, kun et par herre store nipler, ellers lækker brun og berøringsvenlig..!!  Lige  et hurtigt skyl i et herre træls badeværelse , ind på ryggen, hvor hun straks gik i gang med og give pikken lidt olie og et blæs,  måtte hurtig overgive mig. så var det ellers HÅRD massage resten af tiden,  det er som og blive kørt af en bus eller andet stort.   Kommer igen en anden, hvis jeg kommer på de kanter.  pris 800 spir. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det lige en tur til den nye pige på Fynsvej Sao. En lille thai pige , godt choppy med store kasser.. det blev til en gang B2B  med HJ ,

da hun ikke giver BJ som der ellers står i hendes annonce   !!  Men et hurtigt skyl 

i det lille bad, ind på maven og ligge. blev smurt godt ind i olie, og blev godt maseret af hende store naturlige bryster,.. Kunne mærke hendes daggamle " skæg stubbe "

mod mine balle. men hun har så store kasser, at du får en brystvorte i begge øre, når hun ligger på dig.  Om på ryggen  og  et skønt HJ til afslutning..

Sao Thai massage i Kolding. - Annoncelight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sker der stadig noget i kælderen på Fynsvej 43, syntes ikke jeg har set noget der fra i lang tid.

Meena  var der ellers i lang tid, og gav god massage.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det med et "par gamle trunter" ligger naturligvis frit for som beskrivelse. Jeg har besøgt Nina nogle gange;og hende er jeg ganske glad for. Hun virker til at kunne lide det hun laver;hun har et røvhul på størrelse med Øresundstunnelen og bruger det gerne -også uden gummi- og servicerer fint i min optik. Hende kunne jeg godt blive glad for;og for mig er hun en udmærket substitut for Emmy i Ørbæk..............Nina er vel sidst i 40'erene/omkring 50;men fin,ren og fræk.

https://annoncelight.dk/showad/352185

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...