Hop til indhold
nylonlover

Mona Lisa Bordel, Berlin, modne damer

Recommended Posts

Besøg hos Mona Lisa Erotik (Bordel), Euler str. 25, Berlin Wedding, tæt på S-bane station Gesundbrunnen. Mona Lisa er et godt gammeldags bordel og det ligger diskret i en ikke særlig befærdet gade med gode parkeringsmuligheder.
Det er vinter og koldt, jeg parkerer udenfor. Jeg ringer på dørklokken ude ved gaden og går ind i opgangen. Det er i stuen th. I dag er jeg heldig, jeg bliver budt velkommen af ejeren, en nydelig moden blondine. Herefter går jeg efter hende ned ad gangen og bliver vist ind i et af de 3-4 nydelige værelser med hver en stor dobbeltseng. Hun spørger om jeg vil have noget at drikke og hun kommer ind med en kop kaffe på en lille bakke, hvor der også er en lille bon-bon. Jeg føler mig allerede rimeligt kongeligt behandlet. Hun forklarer at der kun er en ledig pige for øjeblikket og ser undskyldende ud. Jeg siger at det er OK. Normalt er der 3-4 piger, der hver især præsenterer sig. I dag er det en høj mørkhåret slank dame på høje hæle ca. 50 år, der kommer ind og præsenterer sig. Jeg fortæller at jeg gerne ville have "Handentspannung" ( HE = Svensk) hun smiler og jeg overrækker hende galant 15 Euro. HE er en god valgmulighed når budgetter er lidt stramt og desuden tænder jeg på dette, og det har også den fordel at det foregår uden gummi - risikofrit. Nå, men hun vender sig og går afsted med sedlerne. Shit en dejlig højtsiddende røv hun har. På trods af alderen sidder alt bare perfekt (hjulpet på vej af det frække nylon-undertøj). Jeg tager tøjet af, vasker hænderne og lille Günther i den dertil indrettede håndvask og nipper forventningsfuldt til kaffen. Jeg kIgger lidt rundt i rummet, en polstret sofa, en stol, et lille bord med diverse erotiske magasiner sirligt lagt op i vifteform (findes de stadig?), dejlig blødt gulvtæppe (jeg har bare tæer nu), en himmelseng, tapet på væggene, hyggebelysning her og der, en håndvask, den for bordeller så karakteristiske skraldespand med fodpedal, store vinduer med flere lag gardiner, en rigtig herskabs-lejlighed. Alt er utroligt rent. Lidt efter kommer hun ind igen, Med en enkelt svingende bevægelse lægger hun et rent håndklæde ud på sengen. Jeg lægger mig forventningsfuldt på håndklædet, hun sætter sig lidt atypisk med ryggen til ovenpå mig. Hun hælder olie på og giver mig en lækker olie håndmassage. Pga at hun sidder med ryggen til ovenpå mig kan jeg tage på hendes krop og balder og nylonstrømper, nylontrusser og bh, ret frækt. Efter 5-10 min. kan jeg ikke holde den længere og spermer ud over hendes hænder (tror jeg nok). Hun tørrer af og fortæller at en anden kunde venter, men han havde bestilt længere tid, så hun ville ordne mig først. Men hun tog sig god tid. Rart ikke at skulle vente og lidt frækt at tænke på at der var en anden kunde, der måtte sidde og vente :)

Forrige gang jeg var der, slog jeg gækken løs og købte 20 min til 30 Euro. Det indbefatter fx. fransk (med gummi) og dansk, ikke noget med "enkeltydelser" eller ekstra pris for flere stillinger eller andet hokus-pokus. Der var ikke noget hastværk, det føltes faktisk som god tid. Jeg var nødt til at "stoppe" hende nogle gange for ikke at komme for hurtigt, og det var helt OK. Det var med Tina, en usædvanlig velholdt blondine på 57 (Der står 51 på siden). Naturligvis klædt i frækt lingeri, ikke bare et par hurtige selvsiddende strømper. Bagefter fik vi en snak om bordellet og kunderne. Hun fortalte til min skræk at lejemålet var opsagt og stedet skulle nedlægges. Hun var ikke sikker på at det åbnede igen et andet sted. Hun mente at flere stamkunderne var ved at uddø og det kneb åbenbart med at tiltrække yngre generationer. Så det er med at besøge stedet mens du kan. Stedet henvender sig til dig, der tænder på modne velholdte kvinder. På Mona Lisa er det primært tyske kvinder af "Hausfrau" typen.

På Berlins bordeller præsenteres du normalt for 2-5 damer som kommer pænt ind og hilser på. Du får ofte et glas cola eller en kop kaffe. Man føler sig som en greve. Priser fra typisk 30-50 EUR. På nogle hjemmesider er der ofte en flot ung blond pige som desværre altid er på ferie. Så du skal ikke lægge så meget vægt på billederne. Kig istedet efter hvilken type piger, der er der på stedet. Ring først hvis du ønsker en speciel pige.Det er velset at vaske sig lidt inden man går igang og i det hele taget opføre sig lidt gentleman-agtigt. Nogle steder kan du endda få et bad både før og efter. Dog ikke på Mona Lisa. Normalt er det bedst om formiddagen eller midt på eftermiddagen, ved frokostpause og fyraften er der større chance for at nogle af pigerne er optaget.
 
http://www.monalisaerotik.de/

Oversigt her over bordeller i Berlin
http://www.lila-lust.de/sex-berlin/bordelle.html#bezirke

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...