Hop til indhold
Lange

GFE med Kimora i Horsens

Recommended Posts

Der er forår i luften og jeg havde booket en tid med Kimora i Nygade 10 i Horsens. Stedet er ganske hyggeligt og Kimora tog imod kun iført undertøj og stiletter.

Hun er en dansk-koreansk pige midt i tyverne. Hun ser ud som på billederne. Det vil sige en flot slank og naturlig krop. Solbrun, ingen tatoveringer og søde bryster med dejlige stive brystvorter. Hun er super sød og imøkommende med masser af dejlige tungekys - meget udadvendt og nem at snakke med. Det var som at besøge sin kæreste efter 2 måneders fravær. Lækkert!

Kimora har desuden en fræk tungepiercing som hun bruger godt under det franske. Hun er super forførende i sin måde at være på og giver masser af kys og kærtegn. Hun skulle selvfølgelig også forkæles og der var fin respons når man slikkede hende. Hun nød det uden tvivl.

Der var godt gang i den under selve sexakten og hun var dejligt medlevende. Især var det dejligt at knalde hende bagfra og en lækker ridetur krydret med våde kys blev det også til. Som afslutning fik jeg en gang massage.

At finde flotte piger i tyverne, der tilbyder top GFE er ikke helt nemt at finde. Men er man til den slags er Kimora et super godt valg. Jeg kommer uden tvivl igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lange

Det er da dejligt at høre om en så positiv oplevelse. og med GFE.

Hun ser også godt ud på billederne.

De brystvorter kan da friste enhver ungersvend i det ganske land,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nemlig hendes brystvorter er super frække. Hun er osse meget følsom. Både på brystvorterne men osse på klitten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg syntes hun er meget forretningsorinteret,og så ligner hun lidt en mand i ansigtet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...