Hop til indhold
Lystestagen

Bording Julie version 2.0 ;-)

Recommended Posts

På baggrund af et endnu et besøg hos Julie vil jeg gerne skrive et par ord....

Der var stemning samt en besked eller 2 som gav udtryk for jeg var en kende "lyserød" i min berretning

jeg vil forsøge at være mere "Straight" denne gang :-) 

Døren åbnede sig og en smilende pige stod foran mig og et frækt smil lyste op da Julie så mig...

Heeeeeeeej søde...... Glad for at se dig...

Home sweet home  :-) føler man sig i hendes selskab og  lettere afklædte outfit "guf"

Julie er en virkelig sød og naturlig lady. ufatteligt lækker og egentlig utrolig smidig ;-)  

hendes bryster er dejlig bløde og hjulpet lidt på vej..... "guf"

et virkelig godt øjeblik var da Julies krop glinsende af olie bevægede sig som en slange.. mærke hver en muskel i hendes fitte firgur.. betragte hendes bryster ridende ens "begrejstring"  

se stearinlysets skær skinne spotlight fra hendes talje op langs hendes 6packish flade mave, til spidse nippels og slutte af i hendes dybe øjne som hun så bevæger hele kroppen frem og tilbage og man ligger blot der og betragter en virkelig smuk pige sexe en virkelig igennem så man til sidst springer iluften og smilende kysser Julie en dybt og hviskende..... mere. :-):-):-) 

FIFS: at masserer julie er en fryd for fingre som for syn/ og såååååååå er julie glad.....

husk endelig olien julie krop iført en tyndt lag olie er virkelig smukt 

Tag en time og nyd hende....

tag et koldt bad  for så at ligge med julie er virkelig fedt...

lad være at pointerer "jamen du er jo ikke blond længere"..... hun er glad for de brune... og det er man faktisk også når man har set hende smile til en for en time eller 2.

og så de klassiske 3 /diskretion/respekt/renlighed.

 

vejen til et godt besøg hos julie er....................................... vær dig selv og sig hvad du ønsker, min egen fantasi blev opfyldt til fulde....

pas på hende venner.... unique pige 

Julie 9/10

stedet 6/10

sex 10/10

gentagelse yes sir næste gang vil jeg høre hende til om hun vil ifører sig en uniform :-D

men nu må vi se.

mvh

Stagen

 

https://annoncelight.dk/showad/212312

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Monaco skrev, den 18/2/2018 at 14:47:

Ja nemlig ja 

julie er en steg...

hvilken uniform ? :-) 

Noget så uskyldigt som skolepige eller stuepige uniformen.........

men lad os nu se...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...