Hop til indhold
lovebuen

creampiemilf/miss perfekt/hotwife Ringkøbing og omegen.

Recommended Posts

Hej Drenge

Jeg har nogle ting i live som bare skal prøve... så nu kom turen til pay6.. jeg kigge på internet efter en spænde kvinde og fald så over den kvinde.. det er første gang jeg skulle prøve pay6. så efter stor overvejelser skrev til henne som hun skrev man skulle og fik hurtig svar tilbage. vi lavede en aftale.

Drenge I skal ikke besøge henne... ;-) hvis i ikke er klar til at blive afhængende lig af denne fantastiske kvinde… uhhh hun er en som man ikke lige vil glemme efter besøget.

Jeg tog ud til henne og på vejen der ud var jeg spændt på om billederne var ægte. Og tro mig det er de..

Jeg ringe på døren og ventede spændt på hvordan lige hun vil se ud ( har hørt mange historier om at billede i annoncer bare ikke passeer nogle steder på de kvinder) men jeg blev meget positiv for jeg HAR IKKE SE EN SÅ SMUK OG VIDUNDERLIG KVINDE, de åbnede døren og tog i mod mig, vi aftalte en pris og hun tog så hånd om mig . hun var da HELT vild dejlig og lækker og en fantastisk krophun har og hun vidste lige hvordan en mand vil havde det og jeg skal love for at hun kunne lide sit arbejde hun bare kunne sit kram, hun kan både give og nyde. Hun er en skøn kvinde som man kan snakke med og der var tid til det..

Det er ikke sidste gang hun skal besøges, hun er pengene vær og jeg vil til en hver tid sige at du ikke kan få bedre pay6 eller rigtigt ægte sex end hos henne. hhhhhhmmm hun vil altid være i mine tanker et sted når jeg se en som ligner henne..

Den bedste sex oplevelse jeg har haft i mit liv og jeg syntes selv at havde oplevet en del dejlige kvinder.

Er der andre som har oplevet lignede så skriv..

Men lad være med at trykke på linket  hvis du ikke er klar til at blive afhængelig af denne kvinde.

http://www.guloggratis.dk/erotik/erotis ... s=3#images

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nok, at jeg vil afvente andre anmeldelser af ovenstående handle, inden jeg begiver mig ud på nogen ekscursion til det vestjyske.

Og også gerne andre anmelderser af andre ikke 1shotwonders af samme kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Onslow

Du kan roligt pumpe cyklen og køre vestpå.

Hun er dejlig, og der er ingen overdrivelser i ovennævnte anmeldelse.

Jeg sætter dog stor pris på at kysse og det tilbyder hun desværre ikke, jeg har besøgt hende 1 gang, men havde hun nu været villig til at kysse havde jeg absolut været der flere gange.

Hun har en meget lækker krop.

Go for it.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er virkelige nogle som har besøgt denne vidunderlige og dejlig kvinde og ja jeg vil give dig ret i at det eneste der manglede var rigtig KYS ellers er hun total over kill.

men Ole Madsen hvor er der elleres en kvinde som henne der og vil kysse rigtigt, så er jeg spædt at høre det. Da jeg da kunne finde på at ligge veje forbi måske…. Hvem ved

Og dig onslow.

Du skal ikke pumpe cykle og køre der ud for så kommer du til at tabe dig for du bliver afhængende af den kvinde, :D

Der noget lort hun har valgt at skulle have penge for det for ellers kunne jeg godt afsætte nogen timer om ugen på henne....! så vis hvis hun skulle stå og mangle en er hun velkommen ...hmmmm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest dbe97

Hun kysser, hun er guld .. hun kan det der skal til .. men blevet for meget forretnings orienteret ...

kokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...