Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var for første gang på besøg ved Dao, den anden dag. Jeg havde på forhånd, bestilt en times tantra af May.

May er er (som andre tidligere har anmeldt) rigtig sød og rigtig lækker. <3 

Tantra massagen havde som jeg forventede, ikke meget med tantra at gøre. Der var nærmest bare en skubben rundt, med en masse olie på kroppen, og efter 20-25 min. var der vende rundt tid. Straks skulle der forhandles om ekstra, og vi blev enige om en pris. Her føler jeg mig så snydt, tændt som jeg var, fyrede hun mig bare af med det samme, uden vi kom rundt om det aftalte. Derfor var jeg, selv efter et bad, på gaden igen efter 40 min. 

Selv om man har prøvet nogle stykker, af de super friske piger, vi snakker om i dette forum, så lærer man jo åbenbart stadigvæk noget om, hvilket hoved man skal bruge, når man laver sine aftaler. :):):)

Pigen 9/10 

Stedet 7/10 - ikke særligt diskret og tvivler på, at jeg var den første på håndklædet den dag. Lokalet var super.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
UnderSolen skrev, den 17/2/2018 at 13:51:

Jeg var for første gang på besøg ved Dao, den anden dag. Jeg havde på forhånd, bestilt en times tantra af May.

May er er (som andre tidligere har anmeldt) rigtig sød og rigtig lækker. <3 

Tantra massagen havde som jeg forventede, ikke meget med tantra at gøre. Der var nærmest bare en skubben rundt, med en masse olie på kroppen, og efter 20-25 min. var der vende rundt tid. Straks skulle der forhandles om ekstra, og vi blev enige om en pris. Her føler jeg mig så snydt, tændt som jeg var, fyrede hun mig bare af med det samme, uden vi kom rundt om det aftalte. Derfor var jeg, selv efter et bad, på gaden igen efter 40 min. 

Selv om man har prøvet nogle stykker, af de super friske piger, vi snakker om i dette forum, så lærer man jo åbenbart stadigvæk noget om, hvilket hoved man skal bruge, når man laver sine aftaler. :):):)

Pigen 9/10 

Stedet 7/10 - ikke særligt diskret og tvivler på, at jeg var den første på håndklædet den dag. Lokalet var super.

 

Fik du fp med May?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...