Hop til indhold
mrblackk

Clara med store TUNGE JADER

Recommended Posts

Guest pedeped

Jeg har, vel for ½ års tid siden.

Det er to let trivelige ungarske veninder, der taler vældig godt engelsk. De arbejder kun for lyst og når de selv gider, man kan derfor ikke regne med at træffe dem altid. Begge er friske på noget af hvert og begge har store flotte ægte bryster, som jeg rigtigt godt kan lide det. Klart at de hygger sig vældigt med det, og de er søde at snakke med, både før og efter. Prøv dem sammen, jeg tror jeg gav 2.000 for en time med dem sammen. Frækt, de forstod at holde dampen oppe på såvel mig som hinanden. Stedet, centralt Nørrebro i en kælder, fint nok med OK badefaciliteter. Som jeg husker det kun et hyggerum + deres eget opholdsværelse, så det er oplagt at snuppe dem begge, så man ikke blokerer værelset for den man ikke er igang med at hygge sig med...

Pede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Clara og hendes veninde. Det var engang i sommers.

Jeg er fuld ud enig med Pedeped. De er nogle rigtige søde piger, som ikke er bange for at røre ved een, eller man piller ved dem. Det er dig som er i centrum, så forvemdt ikke at de på nogle måder vil røre ved hinanden, hvis du har lyst til begge pigerne på engang

Pigerne er meget nede på jorden, og de er nemme at snakke med. Da jeg var der i sommers fik jeg at vide at de snat ville tage hjem i en periode, fordi de synes at forretningen midt om sommeren, manglede nogle kunder. Men den bemærkning kan man jo tænke over, om de er her i landet frivilligt eller ikke. Jeg er dog sikker på at de 2 venninder ikke er handlene.

Om jeg ville komme der igen, tjo det tror jeg ikke, men måske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...