Hop til indhold
denventende

Hamburg - Thai massage

Recommended Posts

Jeg har i dag været hos http://www.ladies.de/Sex-Anzeigen/Erotik-Massage/Erotische-Massage-Hamburg-Sunshine-Massage-8446735.html 

I forhold til mit hotel ligger stedet lige ved siden af, så det var meget praktisk at besøge dem, og da jeg via deres billeder kunne fornemme at der nok var muligheder for ekstra.

Da jeg ikke er alene afsted skulle det lige passes ind i dagens program uden at de andre vidste hvad jeg havde i tankerne - det blev så lørdag formiddag. Døren blev åbnet af en smuk thai i 30'erne, slank med en dejlig krop. Hun spurgte hvad jeg ønskede, massage, HJ eller BJ, jeg spurtge om det var mulighed for bum bum - det var det.

Jeg spurgte efter de andre piger, men de kom først senere - hun spurgte om hun ikke var ok, det kunne jeg ikke sige noget negativt om, så jeg betale 100 euro for 1 time med det hele. Jeg tog tøjet af og lagde mig på den brede seng, lidt efter kom hun tilbage kun omsluttet af et håndklæde.

Hun smed håndklædet og massagen begyndte - dejlig seriøs massage. Efter 20 minutter massage var jeg delig varm og klar til mere, så gik vi til sex afdelingen, som bare var super dejlig - hun var helt med på det hele, ingen berørings angst.

Efter det igen dejlig afslappende massage, og til sidst aftørring.

Alt i alt en super oplevelse, også i betragtning af at prisen på 100 euro er lav i forhold til DK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...