Hop til indhold
Guest karl47

sugar pige batter kbh

Recommended Posts

Guest HansHenrik222
karl47 skrev, den 17/2/2018 at 12:16:

https://sugardaters.dk/show?alias=batter      nogen der har besøgt hende 

Har ikke besøgt hende men er sikker på hun er seriøs og småprof ... Hun har været der længe og er nem at gå aftale med .... Så der har været mange forbi hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HansHenrik222 skrev, den 20/2/2018 at 15:58:

Har ikke besøgt hende men er sikker på hun er seriøs og småprof ... Hun har været der længe og er nem at gå aftale med .... Så der har været mange forbi hende 

endnu en fantastisk fortælling fra den virkelige fantasi verden ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Det lyder mere som en konklusion baseret på adfærd.

Det behøver ikke at stemme med virkeligheden, men det behøver heller ikke være ren fantasi ;) 

De piger der svarer hurtigt, sjældent gider at smutte forbi din profil før de laver en aftale, der syntes jeg det er fair hvis man antager at man ikke er den første eller den sidste der får fornøjelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 2 timer siden:

Det lyder mere som en konklusion baseret på adfærd.

Det behøver ikke at stemme med virkeligheden, men det behøver heller ikke være ren fantasi ;) 

De piger der svarer hurtigt, sjældent gider at smutte forbi din profil før de laver en aftale, der syntes jeg det er fair hvis man antager at man ikke er den første eller den sidste der får fornøjelsen.

Det er fair at udtale sig om andres renomme på antagelser ! 

Om personer man ikke har mødt

Næppe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep, har været forbi. Det er vel snart et år siden. En lille rund dame som vil gøre alt for at fu har det godt. Selv ta afslutningen i munden og vise det indrn hun sluger. 

Men for mig var det ikke noget der skulle gentages. 

Men hop forbi hende, og lav rn anmeldelse a hende. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 4 timer siden:

Det lyder mere som en konklusion baseret på adfærd.

Det behøver ikke at stemme med virkeligheden, men det behøver heller ikke være ren fantasi ;) 

De piger der svarer hurtigt, sjældent gider at smutte forbi din profil før de laver en aftale, der syntes jeg det er fair hvis man antager at man ikke er den første eller den sidste der får fornøjelsen.

Kan jeg så ud fra din adfærd konkludere at alt du har skrevet her på siderne , er antagelser og ikke stemmer med virkeligheden ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan bekræfte Varmemesterens info. 

Hun er med på det meste, også anal og hård oral, og glad for at gøre en tilfreds.

Men for mit vedkomne, ikke noget der blev gentaget. Lidt for buttet efter min smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 5 minutter siden:

Bare jeg dog havde lyttet til rådene i denne tråd. 

Hehe.. Ved godt vi nok ikke helt er på talefod os to.. ;)

Men FANME JA!!!!!! Ind i mellem skal man slå det nederste hoved fra oh lytte til det øverste.. Men...........been there, done that.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 24 minutter siden:

Hehe.. Ved godt vi nok ikke helt er på talefod os to.. ;)

Men FANME JA!!!!!! Ind i mellem skal man slå det nederste hoved fra oh lytte til det øverste.. Men...........been there, done that.. :lol:

Kunne ikke sige det bedre. 

Man kunne det mindste vende om i døren og sig nej tak. Men er ikke altid det mindste hovede der bestemmer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 7 minutter siden:

Kunne ikke sige det bedre. 

Man kunne det mindste vende om i døren og sig nej tak. Men er ikke altid det mindste hovede der bestemmer. 

Jamen det gør man jo heller, taler a erfaring, ikke når det nederste hoved dunker som en gal.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Prostate massage skrev, for 18 timer siden:

Hvad er der med hende siden i har "fortrudt" eller ikke vil der igen? Hilsen en der måske overvejer at stikke hovedet en anden vej ;)

Det kan ikke beskrives. Men tro mig når jeg siger: ‘lad nu vær’. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sting222
Prostate massage skrev, for 20 minutter siden:

Hahaha, not lækker ;) 

Not lækker... Men til gængæld gennemkneppet.... Hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...