Hop til indhold
Sugardad

Miszmp, nogle erfaringer?

Recommended Posts

Snowman skrev, for 18 timer siden:

Er det bare mig ... Eller har hun droppet mere en Tuborg Classic - Og gået Thomas Halmig stile ....

 

Fatter intet af hvad du skriver? Er hun taget til Århus, lavet et nyt album eller hvad? :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nastydick skrev, den 30/7/2018 at 09:03:

Stoo jer selv og det naive indtryk i har. En luder får ikke sprøjteorgasme, de drikker masser af vand inden i møder op, og pisser. 

Ha ha ha dør 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Xoxomex skrev, for 23 minutter siden:

Ha ha ha dør 

 

Nastydick skrev, den 30/7/2018 at 09:03:

Stoo jer selv og det naive indtryk i har. En luder får ikke sprøjteorgasme, de drikker masser af vand inden i møder op, og pisser. 

Du er blevet pidset på :-):-):-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Capitan skrev, for 7 timer siden:

Ufatteligt så lavet niveauet er i de her tråde...

enig , løgn og historier fra fantasier, og påstande, er ikke meget med virkeligheden at gøre

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Sidste gang, jeg besøgte hende, gav hun mig to af slagsen indenfor de første 10 minutter. Tale om at have nemt ved at komme, he he. 

Nu er jeg ikke ekspert, men tror ikke det er en sprøjteorgasme, hvis det er fyren der får den? ;)

Ellers oplever jeg det også ret tit... :D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Ha ha. 

Hun fik to sprøjteorgasmer. 

Det var mit andet besøg der. Første var fantastisk. Andet besøg var ikke så spændende. Fik følelsen af at der skulle bare skaffes nogle penge og jeg skulle bare blive færdig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 8 timer siden:

 Ha ha. 

Hun fik to sprøjteorgasmer. 

Det var mit andet besøg der. Første var fantastisk. Andet besøg var ikke så spændende. Fik følelsen af at der skulle bare skaffes nogle penge og jeg skulle bare blive færdig. 

Har været der én gang og det var den sidste oplevelse jeg fik. Nok derfor det var mit første og sidste besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår jer ikke @thedanishdude og @MrHey.. Men hver sin smag..

De gange jeg har været hos hende har det sq været en go oplevelse med fjol, snak, pjat, hed og vild sex.. Så en ting er HELT SIKKERT... Jeg besøger hende igen og igen og igen og igen...........osv.. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 43 minutter siden:

Forstår jer ikke @thedanishdude og @MrHey.. Men hver sin smag..

De gange jeg har været hos hende har det sq været en go oplevelse med fjol, snak, pjat, hed og vild sex.. Så en ting er HELT SIKKERT... Jeg besøger hende igen og igen og igen og igen...........osv.. :D

Hvis du oplevede det jeg oplevede, så ville du nok forstå mig. Så jeg forstår ikke, at du kan sige, at du ikke forstår mig.

Men dejligt for dig, at du havde en god oplevelse med hende. Hun var ganske sød at snakke med osv da jeg besøgte hende, men hun var totalt uoplagt, da vi skulle til sagen. Det var lidt sent om aftenen, så måske var hun træt, måske havde hun haft flere gæster i løbet af dagen - jeg ved det ikke, men jeg gik derfra med en flad fornemmelse, og jeg har ikke lyst til at tage chancen igen. Har alternativer hvor jeg ved hvad jeg får, så jeg tager det helt roligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...