Hop til indhold

en god ide...eller

Featured Replies

Skrevet

Har lige læst diverse tråde angående tidsbestilling, og håndtering af samme både fra pigen samt kundens...

Ser at det på mange måder giver en udfordring fra begge parter.

Inden for diverse leverings områder..bla PostNord-GLS osv bruges en informations håndtering af leveringen.

Nu tænker jeg hvis der kunne udvikles en app...som pigerne kunne tilmeldes på, og vi kunder kunne booke tid på app'en, og hvor man fra begge veje kunne bekræfte/aflyse/lave om osv

En form for kommunikation så man kunne følge de aftaler der nu engang er lavet....et stykke værktøj som for begge parter kan redigere på.

Vi skriver 2018 og lever i et overvågnings samfund...min oplevelse er at branchen trænger til en modernisering, eller en form for tilpasning :)

Er det helt ude i hegnet ???....problemstillinger ???

Skrevet
Ron jeremy skrev, for 6 timer siden:

Sådan en app tror jeg skattefar ville være glad for pigerne lavede ;-)

Jo, måske....men mon ikke piger der er seriøse i branchen, og som gerne vil have ordnede forhold, at de også har ordnede forhold til de respektive instanser.

Men om branchen er klar til værktøjet, eller om muligheden er ude i hegnet ??

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.